Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kanskje flere med meg, har sikkert slitt med å få i småttisene våre nok mat?

Å få i min 7mnd premature/dysmature lille tøtta var ganske greit når det gjaldt grøt og fruktpurrer. Men, 6mnd-glassene med middag var både alt for store, og innehold alt for store biter/klumper for henne.

Jeg har nå oppdaget til min store glede at på bl. a på Konsum i Sverige så selger dem glass fra både Nestle og Sempers med bl. a biff-måltider på 125g-glass til 5 måneders babyer. Smaker faktisk godt. Passende tyntflytende. Til og med billig. Rundt 6/7 skr. Ingen klumper og biter. Tøtta mi liker dem rågodt.

I tillegg har dem også mat for 6 måneders på samme 125g-glass som også smaker godt, og som har mindre biter/klumper enn innholdet i de norske glassene. Dem har til og med fiskeretter! (Er så dumt med de norske glassene på 195g som blir for store, og som ikke holder i evigheter i kjøleskapet heller.)

Så nå går middagsserveringa nesten som en lek her i huset ;)

P.S; Og til dere som lager maten selv, vennligst les de neste trådene i stedet;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe problem med å gi min snuppe mat, men handlet når vi var i sverige i april og angrer meg så fælt for at jeg ikke kjøpte mye mer.

De var gode på smak og greit med så små glass.

Helt enig med deg. Så dra på harrytur jenter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...