1....2.....3 Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 ...like stor for å føde før termin som det er å føde etter termin?(altså innenfor 14 dager før og 14 dager etter) Syns jeg hører om flest som går litt over... hehe og hvertfall overbevist om at jeg selv faller i den kategorien,sukk, har lyst på fødsel nå jeg!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 har hørt at sjangsen er like stor for å føde før og etter termin ja. de sier at førstegangs som regel er dem som går over tiden, og at det kan komme tidligere for andregangs..... Men velger å ikke tenke så mye på det.... Jeg er selv andregangs med 15 dager igjen til termin. Regner med å gå helt til termin eller litt over. eldstejenta kom en dag over termin, og derfor tør jeg ikke håpe på å få før termin denne gangen heller.... Bedre å være forberedt på overtid, så blir du ihvertfall ikke skuffa......
1....2.....3 Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2006 hehe ja det var det som var planen, å forberede seg på det...men går jo neimen ikke...selv om 1.man kom ti dager over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå