Gå til innhold

Hvor mange ammer/ammer ikke her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ammer og bebis er snart 8 mnd. Prøver å amme litt mindre nå siden jeg snart skal begynne å jobbe. Ikke så lett å slutte synes jeg..... Trist når bebis leter etter puppen og jeg må finne fram flaska isteden.... :o(((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi er 8 mnd, og har ikke blitt ammet pga medisiner jeg må bruke...

Skrevet

jeg ammer ikke og gutten min er 7,5 mnd. begynte å gi mme i tillegg til mm fra han var 3-4 mnd og pumpa en del, men pumpinga gikk på bekostning av tiden min sammen med lillegutt. han var totalt uinterressert i pupp og hylte hver gang (jeg hylte de første 2 mnd p.g.a at jeg hadde skikkelige sår på brystvortene!). slutta helt da han var 5 mnd, men angrer på at jeg ikke slutta med en gang hadde jeg visst det jeg vet nå om hvor j****g det kan være. holdt ut kun p.g.a at jeg følte det som et nederlag å slutte. vet til neste gang at det å gi mme er kjempeenkelt og at ingen med vettet i behold ser ned på dem som gjør det, men skal selvsagt prøve å få til amming da også! bare ikke for enhver pris:)

Skrevet

Jeg har en gutt på snart 2 mnd (3 juli) og har sluttet å amme for ca. 1 uke siden. Grunn; har faktisk ikke melk. Hadde det samme problemet med den første. Den lille melken jeg har hatt har ikke vært nok, så den lille har fått MME siden han var 2 uker. Gudskjelov så bor jeg i Spania hvor det ikke er et så opphetet tema dette med amming som i Norge. Det er faktisk lov til å begynne med MME og de anbefaler det, hvis du ikke har nok.

Skrevet

Ammer ikke og har ikke gjort det.Guttten er nå 5 mnd.

grunnen er at jeg ikke hadde melk....

Skrevet

Jeg ammer ikke.. Gutten min har aldri ville tatt puppen. Sleit masse i begynnelsen med masse hjelp fra jm på hotellet osv men til ingen nytte.. Synes det er veldig synd men er ikke så mye å få gjort med.. Gutten min fikk mm på flaske fram til han var 3 uker, etter det trappa det seg ned med færre måltider ettersom det ble mindre melk. Og da han var 3mnd fikk han kun mme. Nå er han straks 5 mnd =)

Skrevet

Har aldri ammet. Grunnen er at jeg var så syk på sykehuset så han ble gitt flaske av personalet. Når jeg så skulle prøve klarte han ikke å suge + at brystvorta mi flatet ut hele tiden. Han fikk mm på flaske frem til han var 4 uker og da var det tomt.

Skrevet

Ammer delvis ... har for lite melk så bytter på å amme og gi mme ...Snuppa er 7 uker

Skrevet

Ammer ikke lenger. Melken holdt bare i max 2 mnd og da gikk vi over til MME.

Det fungerer kjempefint her i gaarden:)

Skrevet

Ammer ikke. Karte ikke denne gang. Ammet eldste i 8 mnd og trodde det skulle gå denne gangen også...men nei. Lillegutt sugde feil og tok ikke til seg noe,og bare "jaga" etter mat. Etter 3 uker hadde han ikke lagt på seg noe og da sa de på helsestasjon at han måtte jo få mat...stakkar:) Så her er det flaske og hele familien fikk det bedre.....Blid og god baby og mamma fikk sove igjen:)

Skrevet

Jeg ammer.sønnen min er 8mnd og har tenkt å amme til han er 1år:)

Skrevet

Jeg ammer, og kommer nok til å gjøre det en god stund ennå. Gutten min er 8 mndr snart.

Skrevet

Gutten min er litt over 5 måneder. Fullammer enda, men skal begynne smått med grøt snart..

Skrevet

Jeg ammer. Gutten min er 5 mnd. og 1 uke:)

Skrevet

Her ammes det, og jeg har tenkt å fullamme til 6 mnd og ellers fortsette å amme ihvertfall 1 år. Men man får se hva som skjer! Baby straks 4 mnd.

Skrevet

Fullammet til 5mnd og ammer enda(6,5mnd).

Skrevet

Jeg ammer ikke og har heller ikke gjort det i det hele tatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...