Gå til innhold

Hvor mange ammer/ammer ikke her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

....og hva er grunnen hvis du ikke gjør det? Hvor gammel er babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ammer og har tenkt å gjøre det lenge enda. Snupp er straks 5 mnd .

Skrevet

Jeg sluttet da gutten var 6 mnd... Nå er han 11 1/2 mnd... Blanding av at jeg ikke lenger følte meg komfortabel med amming og at gutten ikke var spesielt interessert... Jeg var vel lei, rett og slett, så jeg så ikke poenget med å fortsette å kjempe når han ville ha hodet andre veier enn mot puppen...

Skrevet

Jeg ammer,og snuppa er snart 5 mnd:O)

Skrevet

jeg ammer og poden er straks 1 år=O)

Skrevet

ammer.gutten er 3 og halv mnd

Skrevet

Ingen som ikke ammer? Jeg er så sår på brystvortene, og lillejenta virker helt uinteressert i puppen....så sliter litt. Mest lyst å bare gi opp hele amminga jeg....

Skrevet

Jeg ammer ikke... ammet de 2 første månedene, så var det slutt med melk hos meg... No er jentene mine 5 mnd.

Skrevet

Ammer jenta på 1 år ca hver 3.time. Fullammet til 10 mnd, så vi har ikke trappet noe særlig ned ennå. Første baby fikk til hun var nesten to år...holder på så lenge hun vil ha...innen rimelighetens grenser, da:-)

Skrevet

Du har ikke fått sopp på brystvortene da siden du er så sår? Har hatt det selv og det er sinnsykt vondt. Hvis ikke kan du prøve Avent nipple Cream, gjør mirakler for såre pupper;)

Skrevet

Ammer! Jenta mi er nå 6 mnd! Blir nok ikke å gi meg med det på en stund:)

Skrevet

Gutten min er snart 10 mnd, men har ikke ammet siden han var litt over 7 mnd.., da ville han ikke lenger. Prøvde å overtale han, men det er ikke jeg som er sjefen her i huset.. hi hi.. ;o)

Skrevet

Prøvd med brystskjold? Det hjalp meg vanvittig mye i begynnelsen! Hadde det ikke vært for de, hadde jeg nok ikke ammet i dag nei! Gikk veldig fint å slutte med de også:) Hvor stor er ungen?

Skrevet

Jeg ammer å vesla er 8,5mnd. Har begynt å trappe ned. Så ammer bare på morgenen og kvelden. Når hun er 1år er det slutt på puppen.

Skrevet

Poden er 8 mnd, og jeg ammer flere ganger for dag, og 2-5 ganger hver natt.

Har tenkt å amme til han er året, kanskje kveldsmatpupp litt lengre. Får se.

....Han biter så fælt i disse dager, at det er som å sitte på nåler, men jeg håper han mister interessen for bitinga snart...Utrolig hvor vondt 2 små taggete tenner kan gjøre....

Skrevet

Ammet frem til han var fem måneder. Jeg går på medisiner som ikke er ammevennlige.

Savner kosen og tilgjengeligheten, men samtidig er det litt deilig at pappaen kan ta babyen litt også.

:o)

Skrevet

sluttet å amme etter 6 uker.

Grunnen var at han ikke greideå suge skikkelig,og lå bare å skreik med puppen i munn.Fant i ettertid ut at han har kiss-kidd og da er det vist et vanligproblem. Fikk en helt annen hverdag etter vi begynte med flaske:) ikke noe stress lenger:)

Skrevet

Jeg ammer. Har vært tvunget til å gi litt tillegg enkelte kvelder, men håper det er slutt på det nå. Har vært i dårlig form etter fødselen, og tror kanskje det er derfor jeg har hatt litt lite. Men nå ser det ut til å ha ordnet seg:)

Skrevet

Eh.. Ordla meg litt dumt der. Ikke tvunget, men nødt til :)

Skrevet

Eg ammar framleis. Jenta nærmar seg faretruande 11 månadar no. Ammar mest om morgonen, litt om kvelden, og litt om dagen alt etter kva me gjer på. Om me er på tur, gidd eg ikkje amma om dagen. Då er ho ikkje intressert heller. Me må ligga i senga på soverommet om ho skal ha noko interesse av puppen. Difor vert det mest til morgon og kveld.

Har lyst å slutta, men har likevel lyst å amma litt til. Elskar kosen!!! Men byrjar samstundes å verta pittelitt lei...

Får ta det så det kjem tenkjer eg!

Skrevet

fullammet i fem mnd, da fikk hun puppenekt. ammet om natta en mnd til,så var det slutt på det også..

Skrevet

Fullammer, gutten vår er 5 og en halv måned.

Skrevet

Jeg ammer,Knerten er 7 mnd:)

Skrevet

Gutten min er 6.5 mnd og jeg fullammet han til han var 5.5 mnd. Nå får han pupp hver tredje time om dagen og hver fjerde time om natta. Hver kveld får han grøt, og banan etc ca en gang om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...