Gå til innhold

Nettopp hatt SA (spontanabort?)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Imorges var spontanaborten et faktum.Fikk dette bekreftet av sykehuset. Første gang for meg. Ble gravid første pp og var lykkelige nøyaktig 1 uke.Begynte i går klokka 19.00.

Det jeg lurer på er hvor lenge varer blødningene etter SA?

Noen som vet? Jeg vil vente til jeg får en menstruasjon før vi setter igang igjen.

Fortsetter under...

Er jeg som har skrevet hovedinnlegg. Jeg har funnet svar på andre tråder. Forstår det kan ta alt fra 2-4 uker. Får smøre meg med tålmodighet jeg.Optimisten meg. Ser ikke ut til å ha probl.med å bli gravid.Førstemann ble jeg gravid med på p-piller, denne gangen første pp. Så det er lyspunkter.

Hei, ville bare svare deg likevel jeg...selv om du har funnet svar som du sa.

Jeg ble gravid på første forsøk etter nettopp å ha sluttet på p-ringen.

Var ca. 6 uker på veg da jeg hadde en SA.

Blødde da i 15dager ganske kraftig før det gav seg, trengte ikke utskrapning fikk jeg beskjed om.

Ca. 6 uker etter SA'n ble jeg gravid igjen. Vi begynte å prøve uten at mensen var kommet tilbake, men fikk en liten mensblødning likevel på 2-3 dager.

Så her gikk det heldigvis fort:) Nå er jeg i min 19. uke og kjenner den lille sparke nesten daglig, så du skal se at spiren sitter fortere enn du tror kjære deg.

Ta deg tid til å skrike og rive verden nå...så skal du nok se...alt ordner seg:)

*klem*

Hovedinnlegger:

Takk for svaret Banshee. Er godt å få servert historier som gir en håp. Å se at det går ann. At det blir bedre. Jeg har skreket og kjeftet på sjebnen, men samtidig er jeg takknemlig at naturen ordner opp, selv om det er UTROLIG hardt.

Jeg gleder meg til vi skal bli gravide igjen.

Takk for tilbakemelding.

Ingen årsak kjære deg!

Det er så lett å bli virkelig pessimistisk etter å ha mistet og miste totalt håpet...Det er da en trenger litt solskinnshistorier også:)

Jeg var helt gåen etter min SA og endte opp med sykemelding fra jobb og greier, vi tok det så tungt begge to.

Vi rev verden i noen uker og kjeftet og smelte, skrek og bar oss..

Men så begynte vi å se fremover igjen, prøvde å roe ned og si at det som skjer skjer nettopp som du sier fordi naturen ordner opp og da gikk det fort, selv om vi følte det som en evighet..

Alt ordner seg for dere, bare vent å se:)

Ha en kjekk st.hans og prøv å kos dere..

Med hilsen

Sånn, hadde en fin st.hans. Og nå begynner jeg komme til hektene igjen. Var helt pumpte. Har sommerferie f.o.m.neste uke.

Har også sluttet blø (nøyaktig 7 dager). Tenkte vi skulle "bare" ture på fremover og se hva som skjer. Jeg klarer rett og slett ikke vente, tihii.

Takk for fine ord og håp!!

Annonse

hei, jeg har for 4 dager siden hatt en kraftig blødning, 5 dager siden tok jeg testen og jeg var gravid. Men da jeg , mannen min og vår sønn var ute og gikk tur kom det noe mer ut, det var som en navle streng me to store klumper.. var til legen og da sa hun at jeg hadde hatt spontan abort.. var 7 uker på vei. Dette er trist men blir jeg gravid igjen vi jeg ha et barn til.

Uff, føler med deg. Da skjedde det 5 dager etter meg da.

Jeg også hadde noe sånn litt avlangt og klumpete, men det var for ekkelt så jeg fokuserte ikke mer på det.

Jeg er ferdig med blødningene, hadde nøyaktig 7 dager. Herligt å bli fort ferdig. Jeg vil også ha barn igjen, og vi har bestemt oss for ikke å vente til mensen.

Lykke til guttenmin du også. Vi får krysse fingrene for hverandre.

Er kjempetungt de første dagene (syntes jeg iallefall), men det blir bedre og bedre, falmer litt, men glemmer gjør jeg ikke.

Hilsen hovedinnlegger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...