Gå til innhold

Hjelp - trenger råd!!! Skikkelig dilemma


madremia

Anbefalte innlegg

Jeg er så lykkelig så lykkelig, gravid med drømmemannen. Vi hadde planlagt å reise bort til høsten , han skal studere. Jeg har skaffet meg ny jobb. Nå er jeg gravid og ser at det kan være veldig smart av meg å ikke flytte til den andre byen med samboer, men være igjen her jeg bor å flytte ned når jeg skal ut i svangerskapspermisjon.

1. Jeg vil få ni tusen mer i måneden i permisjonspenger

2. Jeg slipper å begynne i ny jobb for så å gå ut i permisjon like etter ( seks mnd)

 

 

Takler jeg å være uten vidundermannen min fra august til 2. februar????

Hadde dere orket det?

Jeg har masse venner rundt meg og han kan besøke meg i alle fall annenhver helg...

 

ELler skal jeg bare dra nå, skite i at jeg taper masse penger og prøve ikke stresse i ny jobb?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde reist med! Det er en spennende tid for dere begge, og jeg tror han vil være en del av det på fulltid like mye som du vil dele det med han. Min kjære og jeg bodde og adskilt et halvt år, hvor vi så hverandre annenhver helg. Det var tøft, og jeg hadde ikke klart det hvis jeg var gravid. Penger er penger, jeg mener kjærligheten er viktigst! Uansett vet jeg du velger det som er best for dere. Tvi tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele koker vel ned til om dere kan klare dere økonomisk hvis du reiser med ham...gjør dere det, hadde jeg nok reist.. Hvis ikke, hadde jeg valgt å bli og heller brukt litt penger på å teffes i helgene. Tiden går egentlig ganske fort. Har vært adskilt fra mannen min på grunn av jobb jeg også, det gikk greit. Vi var skikkelig tøysete og nyforelsket når vi møttes et par ganger i måneden...

 

lykke til og gratulerer med magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo litt hvordan formen din vil være også.. jeg hadde ikke klart meg uten gubben akkurat i denne perioden tror jeg .. penger er penger , men kjærligheten lever jeg for og av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle sette deg på et stille sted og prøve å se for deg hvordan du har det i sjuende måned alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sats på kjærligheten du, Penger betyr så lite når du sitter der høygravid å alene...

 

 

Lykketil uansett hv du velger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...