Gå til innhold

Dere med term rundt 26 juni...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere?Merker dere noe som tyder på at fødselen nærmmer seg?Det er bare 4 dager igjen,tenk på det!!!!Jeg merker ingentig,bortsett fra de vanelige kynnerene.Håper det skjer noe snart(selvfølgelig kan det bli overtid...blæhk!!!!.)Nå er iallefell alt klart på beby rommet og annet utstyr,så please,ikke la meg vente så mye lenger nå!Veldig interessant å høre hvordan dere har det,vi hadde jo en konkurase vet dere.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Jeg har termin i morgen... endelig!!!!!

Sitter her nå med sterke kynnere som tar skikkelig tak i ryggen, men tørr ikke å håpe da. Har hatt slike kynnere siden tirsdag, før det ble ikke magen så hard ved kynnere. Begynner å bli temmelig lei, det er blitt skikkelig vondt å snu seg i sengen nå.

Håper det skjer noe snart for oss alle som er igjen fra juni klubben:-)

lykke til alle sammen, snart er det hele over og vi kan sove på magen og gå i normale klær:-)

Skrevet

Hei,

jeg har termin dagen etter deg-

kjenner en og annen kynner og litt

"mens-vondt", men ikke noe mer enn det..

Håper det skjer noe snart!

Lykke til!

Skrevet

Hei. Har termin om 5 dager. Har kynnere, men de er ikke vonde eller regelmessige. Venter eg. bare på å våkne av at vannet går, det var det som skjedde sist jeg fødte og da hadde jeg ikke noe forvarsel. Men det var 6 dager før termin, så jeg er jo forbi det nå... Er ganske klar for å føde, har vondt i bekken og korsrygg.

Skrevet

Hei ;)

Har termin 26 jeg, og i går natt hadde jeg regelmessige falske rier hvert 6 min. men men de plaga meg en sjelden gang i løpet av dagen men i natt har jeg sovet som en gris igjen:)

Så ble enig med sambo at jenta får holde seg der inne så drar vi bort i helga på tur til svigers... Blir bra for unga også å komme seg litt bort, mamma er så kjedelig og trøtt om dagen hehe...

Så søndag når vi er tilbake er jeg fødeklar regner jeg med ;)

Var hos legen også i går og hode har endelig festa seg jjiiiiiha...

Nyt magen damer, man savner sparka når babyen er ute :(

Skrevet

Hei hei!

Går rundt her å vagger som en gås fremdeles!!! Termin om tre dager, så det begynner å komme sommerfugler i magen ved hver kynner. Har ganske masse kynnere, og de har de siste dagene blitt vondere, men er fremdeles ikke vonde (visst noen forstod den;)). Men håper jo at noe skal skje nå snart. Hadde passet fint i helgen....Hadde vært godt å føde i dette drittværet, uten den altfor store varmen:)

Lykke til jenter.....snart har vi alle barn i armene.

Skrevet

har termin 29 :) har blødd siden i går ettermiddag... snakket m føden både i går og i dag..., men ska bare vente om eg ikkje begynner å blø MASSE... har hatt en del rier i dag...,men e bedre no... men regner m eg føder i løpet av helgen... de på føden sa eg ikkje kom te å gå lenge sånn at noe var i gang...

lykke til alle sammen!!!

Skrevet

Hei gladjenta24

Du sniker litt i køen her...hehe. Jeg har termin idag og har ingen tegn på at fødselen er nær...snufs. Men håper jo selvfølgelig at det skjer noe snart for deg, så heldig du er som snart får treffe den lille:-)

Lykke til med fødselen:-)

Skrevet

gladbergenser

jo takk for d :)

gleder meg til å møte den, håper d skjer noe mer snart :)

kanskje du føder i helgen også... på KK i bergen som meg :)

Skrevet

Jeg vil gjerne føde i helgen, du får holde av en sengeplass til meg!

Jeg kommer om jeg kan...hehe

Om jeg ikke får født med det første, så setter jeg pris på om du kan skrive inn her når du får sjans om din opplevelse på KK. Lurer jo fælt på hvordan det er å føde der oppe i disse dager.

Det blir sikkert ikke noe fødsel på meg før 7 juli....like greit å tenke slikt så en ikke blir skuffet om en må gå så lenge.

Men så spennende at det skjer noe for deg da:-)

Skrevet

ja er veldig spent eg også..., kordan d er der oppe...

så eg kan skrive inn her om kordan d var :)

lykke til!!!!

Skrevet

Har termin 26 juni...:) Har hatt mens lignende smerter i 2 dager nå, og venter på at noe skal skje snart..:)

Merker også at barnet er veldig aktiv, og har endel kynnera..:)

Gleder meg til fødselen.. :)

Skrevet

Jeg har termin i morgen, håper det blir snart...Har en del sterke kynnere, men de er uregelmessige...Vil føde nååååå

Skrevet

Jeg har også termin 26.juni, men det ser ikke ut til at kroppen min har skjønt det. Vagger rundt og innstiller meg på at dette kan ta tid!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...