Gå til innhold

Noen som har erfart dette med babyen sin??

Anbefalte innlegg

Jenta mi er snart 6 mnd:) og oppfører seg så "skrullete" når hun spiser grøt... For annenhver skje strekker hun tungen laaangt ut og flirer innimellom.. Ikke sånn "liker ikke grøten strekke ut tunge" altså. Ei skikkelig skrulle! Det tar liksom en evighet å mate henne (bare kos det altså - men...) I morgen skal jeg prøve en annen type grøt - da jeg tenker at hun kanskje er litt lei Maisgrøten - har bare fått denne til nå.

Noen som opplever/har opplevd det samme - er dette vanlig hos babyer??

Fortsetter under...

Jenta mi på 6 månder tuller også veldig når hun spiser grøt. Hun får grøt kl 1800 hver dag og jeg bader henne rett etterpå for hun har liksomm grøt over hele seg etter hun er ferdig. Her skal fingre og tær inn i munnen gjærne sammen med skjea. Det er et gris, men hun trives. Jeg prøver og si nei og spise pent ol, men hun bare smiler!

tulla mi er også helt merkelig for tiden. Gjør en hel del rar ting. Det nye er å sitte på gulvet å riste på hodet kjempefort, helt til hun blir så svimmel at hun tipper...Dette er da storveis. hun er 8 mnd.

Måtte le i dag da jeg kom inn i stua og hun satte å klappa takta til iggy pop sin musikk på radioen. Ei riktig rockeberte.

hehe.. hun synes sikkert det er morsomt å få deg til å le/smile(regner med du gjør det). Nei, har ikke opplevd det med noen av mine, eller noen andre forøvrig. kos deg med "skrulla" di du :)

hos oss gjør gutten vår det når pappan gir mat.. for han tuller han også, også syns lillemann at det går så treigt at han må bare rekke tunge og blåse grøten ut igjen:) jeg ler så jeg griner når de to er alene på kjøkkenet:)

Annonse

Eneste rare han gjør med grøten er vel å nyse så grøten flyr ut i stuen. Alltid ett nys ved hvert eneste grøtmåltid :)

Men han har akkurat begynt så smått å riste på hodet sånn som de andre over her skriver! Bare biiiittelitt frem og tilbake foreløpig, et par ganger for dagen - er så utrolig herlig og fantastisk med baby i huset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...