Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var på svangerskapskurs i forbindelse med ahus. De har ikke lystgass lenger nei pga ventilasjonsanlegget. Men begge badene var kjempe fine. Det er det eneste de har fått bevilget penger til før avdelingen skal rives om et par år.

• 3 måneder senere...

WHAAAAT???????? ikke? hva,hvorfor? nei ikke si det da!!! får nemmelig ikke epidural pga tatoovering! og må ha den lystgassen!!!! ellers nekter jeg!!?? serriøst..så grusomt!

finns det no annet man kan få da? kan jo ikke føde uten noe som helst! det er umulig!!! det nekter jeg! da vil jeg ikke dit:( *snuffs*

• 2 uker senere...

Annonse

ta det med ro ;)

du får epidural selv om du har tattoovering!! så sant du ikke er helt svart på HELE ryggen, noe jeg tviler på....!

men desverre har de ikke lystgass. jeg vurderer elverum eller kongsvinger, men lurer på om elverum har epidural...

• 6 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Leste om hva a-hus hadde av smertelindring og jeg ble bare kvalm. Ikke f om noen skal få stikke meg med noe som helst i korsryggen!

Jenter har overlevd fødsler i århundrer ved å bite i en pinne.. Enten får de dope meg med på morfin eller jeg tar med meg en pinne. *grøss & gru*.

• 2 uker senere...

har født to ganger på Ahus, og de har ikke lystgass der. Dette var i 2001 og 2003, så det er vel litt rart at de skal ha fått det der og sluttet med det i mellomtiden? fikk bedskjed om at de ikke hadde det pga ventilasjonsanlegget der. Men fikk istedet oksygen fra maska, som mannen min holdt. Det hjalp det også! Ellers er sykehuset helt topp, og har ingen klager der! Skal føde igjen på Ahus i Ferbruar

• 2 måneder senere...

Dette klarer dere jenter:) Jeg fødte uten smertestillende sist gang, å har tenkt å gjøre det igjen;) Det er dette kvinnekroppen er skapt for...hehe, vil tro at det er mange som er uenige med meg, men jeg ønsker ihvertfall å gjøre det slik. Hvis jeg får badekar er jeg fornøyd da også :)

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...