Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

får fortsatt opp det ja :-) jeg vet ikke... føler meg gravid og nattinatt og elastica får opp at jeg kan være gravid nå med ei jente.. har ikm til søndag, men de sa også at testen ikke ville vise positivt før en uke etter ikm.., så jeg venter i spenning :-)

jeg føler at du kommer til og går mellom 2-3 uker over ikm... noe sier meg at det er først da hcg`et ditt fyker i været :-)

det er kjempespennende, og jeg håper virkelig at det er noe i magen min nå :-) vi har prøvd i 9 pp nå så håper veldig :-)

d som er d rare er at jeg fikk mensen 8 juni å var ferdig allerede den 10 juni,så jeg fatter liksom ingenting kan du si :( kan d ha vært en abort eller bare et eller aent?? ser du kjønn?? jeg håper inderlig d klaffer for dere,ser dere er utrolig glad i hverandre :)

føler det har vært en kort menstrasjon og at du må ta utgangspunktet i 10 juni når du regner til neste ikm... ja vi er veldig glade i hverandre... jeg har så lyst og forlove meg, men har sier bare alt til sin tid.. ser du når?

Annonse

jeg får opp lykke å en feiring i fra tidsrommet juli til å med fram til november dette året...hm hm..kan se ut som d er suksess i både graviditet å forlovelse i dette året her gitt :) føler også at d ligger en overaskelse på lur her gitt..kansje han allerede er i planleggningsfasen uten at du vet noe om d?? he he..får opp masse positivt rundt dere...du må gi meg en tilbake mld,blir spennende dette her altså..jo jeg får opp d samme en gang til jeg altså men,nå er jeg jo ganske fersk på dette området..tror du er ei sprudlende glad jente å du har mange rundt deg som setter utrolig stor pris på deg...ligger mye god beskyttelse rundt deg kjenner jeg sterkt!!

hehe.. dette er gøy... :-) jeg er for det meste veldig glad og har fått det veldig godt me sambo, har hatt en tøff periode fra 1 klasse til jeg møtte sambo... han er en veldig poistiv gutt og jeg føler at han virkelig mener det når han sier "jeg elsker deg".. føler meg veldig trygg me han :-)

d er bra,tror d er veldig viktig et du stoler på magefølelsen din når du går rundt å føler at noe ikke stemmer for den har som regel rett i sånne tilfeller..pass på slik at ingen får utnytte seg av god heten din :) visst du du skulle komme i en vanskelig situasjon en gang så skal du prøve å huske å tenke på at dette takkler jeg bra :) du kommer til å vokse mye på gavene du får å d ligger flotte utsikter rundt deg selv om du kansje kan føle at d ikke gjør d i visse perioder..stå på jente :)

det skal jeg huske :-) føler at jeg har blitt veldig sterk av all motgang gjennom årene.. jeg lar meg ikke lenger pirke på nesa av noen :-) heldigvis... godt og høre at ting ser bra ut for meg framover...

og tusen takk for spådommen din :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...