Gå til innhold

FAEN!!! prøvde meg på en røyk....:(

Anbefalte innlegg

Skulle ikke ta den første røyken......:(:(

Men fant en gammel pakke i skuffen!!

Hvor ble det av selvbeherskelsen???????

Heldigvis smakte det dritt....svimmel, kvalm og vondt i halsen - 1 år siden sist! Vond smak i munnen også...men f... i h....!!! Jaja... Aldri mer nå da!!

Tør ikke bruke nick nå.....:|

Fortsetter under...

Bra det var ekkelt da.. Så nå vet du det, og blir ikke fristet igjen!

Prøvde meg på en røyk tre år etter at jeg hadde sluttet, og syns faktisk det var deilig( HAdde drukket litt da, kan jo ha påvirket smaken litt;D) Men det ble heldigvis med den ene.. det er nå tre år siden.. ER veldig glad for at jeg sluttet!

jeg gjorde det samme igår...smakte helvette, men allikevelgår tankene min inn på den røyken 300ganger om dagen. rar det der, men den psyken. Kommer sikkert til å ta en til, enda så ille som det smakte igår. Kjenner jeg får sånne sniktanker; men kanskje den neste er bare pittelittegranne bedre. Velger også å være anonym..

Annonse

Sluttet å røyke (igjen) da jeg ble gravid med Snupp og leste da boken "endelig ikke-røyker" Hovedbudskapet i den boken er at avhengigheten til sigarettene sitter i huet. det er den lille stemmen som sier at du slapper så av og koser deg med røyken. Man kan faktisk slappe av og kose seg uten røyk også :-)

Så ikke lytt til den stemmen, ikke ta den neste røyken! For det er mulig at du vil innbille deg at den smaker godt, men det finnes ingenting som smaker så godt som å være røykfri og ikke lenger slave av nikotinen (skal bare ta denne røyken så skal jeg.....vaske huset....dra å handle....kjøre videre......)

Fokuser mest mulig på det positive ved å ha sluttet, for innerst inne vet du at det å røyke egentlig ikke fører noe godt med seg.

Den røyken er no forbanna driiiiiiit, som sitter fast i hodet... Gikk SÅ greit når jeg gikk gravid og ammet, for da visste jeg at jeg ikke kunne.... Men nå???!! -nå går det lissom "bare" utover meg selv....

GRRRR....

HI

det er bare grusomt. Jeg har hele tiden sagt at jeg skal aaaaaaaaaaaaaaldri begynne igjen. Men nå, herregud... Føler de siste 6 kg som jeg ikke får av er røykelkiloene. Leter etter argumeter for å rettferdiggjøre det, vet du. Faen altså. Jeg kan aldri bli en festrøyker, det er i allefall sikkert. Enten må jeg røyke eller så må jeg la være.

Skal klare det, SKAL KLARE DET..

Annonse

Før du prøver igjen, prøv å huske tilbake hvor vanskelig det var å slutte. Gidder du den jobben en gang til? Gidder du å tenke hver forbaska dag at, ååå burde jo slutte? Dette funker som bra forebygging her i gården i hvertfall ;-))

Anonym jeg også nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...