Gå til innhold

Når oppdaget babyen deres føttene sine???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HEi!

DAtteren min oppdaget de sånn skikkelig dagen før hun var fem mnd. Første dagen studerte hun de virkelig, mens hun holdt i dem og dagen eter var det rett i munnen med dem når vi kom på stellebordet. Hun har sett litt på dem før, men ikke vært så veldig interressert før nå.

lillemor er 7,5 mnd, og interesserer seg overhodet ikke for føttene sine, kan se litt og ta litt på de når hun sitter, men ikke når hun ligger, har aldri engang prøvd å få de i munnen. Kan ikke huske at eldstemann heller gjorde det, men barn er jo forskjellige.

Annonse

Takk for mange svar!! :)

Litt "betryggende" å høre at det er fler som ikke har oppdaget føttene sine! Hehe vesle snuppa her aner ikke hve det er da jeg bøyer beina slik at hun får tak i tærne.. Tror sikkert det er en teit leke eller noe! :) :)

Snupp er straks 5 mnd og har nettopp oppdaget føttene sine. Hun elsker å sutte på storetåa si, antar at den har mer passelig størrelse enn tommeltotten :-)

Er litt vanskelig å få skiftet bleie når hun ligger slik å tviholder på føttene.....

Kan ikke huske at guttene mine var like fascinert av sine føtter selv om de også klarte å spise på tærne på et eller annet tidspunkt.

Annonse

Gutten min begynte å ta på dem og holde på de hver gang han var barfot og spes på stellebordet når han var 4,5 mnd.. Har tat de i munn et par ganger å. Men han er ikke sånn super intr i dem da.. Er mye annet som er myye mer spennende ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...