Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 hei de siste dagene har jeg hatt mems murringer og vondt i korsryggen til den grad at jeg til tider ikke klarer og gå. men så nå siden i ettermiddag veksler magen mellom har og bløt pluss at minsten er blitt voldsomt aktiv. smertene som er i underlivet gjør at jeg til slutt blit litt nummen.har økt slim\utflod men ikke mye bare at det kommer hver gang jeg er på do. er førstegangs og føler jeg har ringt føden så mange ganger at jeg kan begynne og si hei det er meg! så håper kansje noen her kan svare....
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Kansje ikke veldig til hjelp men: Ja noe er nok på gang, men om det betyr at det er timer eller dager(eller uker) til du føder er helt umulig å si....
haater husarbeid Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Kan jo høres ut som du er i modning ihvertfall- håper at det etter hvert utvikler seg videre til noe skikkelige rier. Trasig å ha det slik, jeg hadde det lignende ca to døgn før fødsel startet sist....Lykke til!! Prøv å hvile masse!
A4 Husmor.... Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 Velkommen i klubben, har hatt det slik siden forrige uke...
Juni_baby Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Det er 3 døgnet jeg har det sånn.. Venter fortsatt.. 3 dager til termin..
anette_82 Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 heisann:) jeg har det også, har hatt det de siste 4-5 dagene, akkurat de samme symptomene. var hos jordmor i dag, og hun sa det var i alle fall modning på gang, men jeg har 4 uker til termin i dag(24 juli) så jeg har ikke begynt den på den værste vente tiden ennå, men alltid kjket å få et par uker tidlig. men jordmor sa det var alltid positivt med bevegelse, det gjelder når riene begynner også, skifte stilling mange ganger, hele veien, opp å gå litt rundt. viktig med tyngdekraften jenter. men min mamma har født tidli alle gangene 5-4 uker (3 fødsler) så jeg håper jeg får før terminen min:) alltid lov å håpe! Lykke til alle sammen, håper det skjer noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå