Gå til innhold

Da har jeg vært hos fotsoneterapeut :)

Anbefalte innlegg

Var hos fotsoneterapeut nå i ettermiddag. Hun klemte og sto i, ganske utrolig å kjenne når hun traff trigger-punkter. En del av disse punktene gjorde ganske vondt, samtidig kriblet det andre steder på kroppen.

Nå føles det som om jeg har fått en grundig massasje, for jeg er øm i hele kroppen. Og ikke minst har EL-smertene tatt seg kraftig opp. Håper at dette kan framskynde eggløsninga mi, for syklusene mine har vært veldig lange til nå.

Fikk også brev fra sykehuset idag, jeg skal få komme dit på UL 21. august. Er litt lenge til, håper at jeg ikke får bruk for den timen!

Venter på at gubben kommer hjem, for tenk om EL kommer i ekspressfart :)

Fortsetter under...

Jeg var hos soneterapeut på Kongsvinger jeg!

Vi har ikke prøvd mer enn i 7mnd, så det var for tidlig å få hjelp hos lege. Bestemte meg for å prøve dette først.

Du finner helt sikkert soneterapeuter i oslo-området på gulesider. Hun jeg var hos hadde papirer hengt opp på veggen på at hun var godkjent!

Dette hørtes spennende ut mar79.

Jeg håper dette gjør susen!Oppdater oss hvordan det fortoner seg da!

Og foressten,var det noe om når i syklus du skulle komme til fotsoneterapeuten?Ble litt nysgjerrig jeg...

Ja, jeg skal holde dere oppdatert! Håper dette hjelper!

Har lest her inne på BIM tidligere at det ikke er bra at soneterapeuten stimulerer visse punkter etter eggløsning. Hun dama nevnte ikke noe om det til meg, men så fortalte jeg jo at jeg gikk å venta på EL da :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...