ApriIbaby Skrevet 22. juni 2006 #1 Del Skrevet 22. juni 2006 ..burde bli mitt nye nick..... Hvor er alle sammen i dag? *lukter jeg svette eller noe?* ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 22. juni 2006 #2 Del Skrevet 22. juni 2006 Hehe - ja du har hatt noen godt forslag til gode nick i det siste. Litt ensomt i dag? Ja eg har ikke vore her... har hatt utrolig mye å gjøre i det siste. Men til over helgen da håper eg at eg har tid til å være her litt på dagen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 22. juni 2006 #3 Del Skrevet 22. juni 2006 hei og hopp! Har akkurat kommet inn etter å ha sagd ned rabarbrakrattet vårt... Så nå har jeg frosset ned en sprengfull bærepose med oppkappet rabarbra... -Og jeg som ikke liker det en gang.. Men gubben er veldig gla i ulike grøter og supper, så får vel ofre meg litt.. hehe.. Ellers har jeg akkurat laget ferdig en hjemmeside til svigerinna mi og familien hennes -en overraskelse som ble godt mottatt.. Så derfor har jeg vært litt fraværende i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smokie m/ nr 3. Skrevet 23. juni 2006 #4 Del Skrevet 23. juni 2006 Unskyld... dårlege venner du har... Prøver å ta det igjen i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 24. juni 2006 #5 Del Skrevet 24. juni 2006 I dag er det meg som er ensom her ser jeg! Er nok ikke så mange som sitter her en lørdagsmorgen nei! Men gullet og sambo sover. Så da er det ikke så mye å finne på. Har allerede vært i dusjen, og huset gidder jeg ikke ta, for det gjør jeg hele tiden. Så her sitter jeg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå