Agne Skrevet 22. juni 2006 #1 Del Skrevet 22. juni 2006 Sitter endelig foran dataen igjen. Lenge siden sist nå. Blir vel kanskje ikke så ofte nå framover da unga har fått ferie og kommer til å være mye foran dataen selv. Er nå inne i dag 21 av syklusen min, har ingen forhåpninger om graviditet, håper bare at denne pp ikke blir på over 32 dager som den forrige. Det blir så lenge å vente på ny el. Har vært hos en naturterapeut som bl.a kan kinesologi, dvs testing av kroppen for å finne uballanser og diverse spenninger som kroppen har. Hun fant ut at mitt hormonsystyem var ganske mye på bærtur. Det var ikke rart at jeg var i uballanse og følte meg både sånn og slik... I tillegg fant hun ut at melkeprodukter er gift for meg og gjør kroppen min mer stresset samt at det igjen fører til vektøkning. Det er jo lett å kutte ut det da. Vet jo at å bli gravid, det blir man ikke med hormonene i uballanse så her var det bare å komme seg igang med akkupunktur med en gang. Hun kan heldigvis det også. Det er jo lettere å bli gravid om en ikke er overvektig, noe som jeg jo er, huff og huff..... Jeg må føye til her at hun sa at det var ikke "livmorhormonene" som var i uballanse, dvs at jeg ikke har hormonproblemer som kommer av overgangsalder men hormonproblemer som kommer av mitt eget stress. Jeg er så stresset og oppkavet for tiden at hele kroppen er som en jeger slik de hadde det i steinalderen. Så her er det bare å stresse seg ned!!!! hehe, superlett det,ja. Jeg skal iallefall prøve. Det er ikke så greit å forandre seg selv, men jeg ønsker så inderlig å bli gravid, om jeg bare kunne klare å gjøre noen positive ting som har innvirkning på stress slik at det blir litt mindre, eks gå litt ned i vekt, trimme litt og slutte å bebreide meg selv (ironi dettte her) Jeg har iallefall stor tiltro på at naturterapeutdama vil klare å få hormonene mine på rett kjør igjen. Jeg gleder meg til å få en litt mer "stabil" hverdag igjen. Gleder meg også til at vi som bor "avsides" vil få tilgang på bredbånd, når, ja ikke vet jeg. Det er så utrolig hvor lang tid jeg bruker bare på å få åpnet en tråd her inne. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5441358-lenge-siden-sist-her-inne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. juni 2006 #2 Del Skrevet 22. juni 2006 Fint å se deg tilbake her, da ..!! Hormoner er nok en vikitg ting i livet vårt det! Kejkt å ha en unnskyldning for mannen i allefall hvis humøret ikke er på topp. " Kjære, det er bare hormonene mine..." ( når man griner til Hotel Cæsar, sovner i familieselskap eller glemmer å dra innom barnehagen.... han har liksom ignen motargumenter ( eller tør ikke gi seg inn på diskusjonen!) Men når disse hormonene spiller OSS et puss - er det ikke bare morro. I allefall ikke sånne stresshormoner :-) Vel, stabilitet er oppskrytt... hehehe.... Hadde også en periode her hvor internett datt ut hele tiden, sånn at jeg måtte logge inn nicket mitt annet hvert minutt - det ble ikke så mange innlegg ut av det, akkurat :-) Ha en fortsatt fin kveld, da Agne ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5441358-lenge-siden-sist-her-inne/#findComment-5441505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 23. juni 2006 #3 Del Skrevet 23. juni 2006 Godt å se deg tilbake Agne!Håper det går fint med deg... Nett-trøbbel er skikkelig frustrerende..Jeg har endelig fått meg eget trådløst nettverk nå,etter å ha surfa gratis på et ustabilt trådløst nettverk.Men jeg skal jo ikke klage da,det er jo ialle fall tilgjengelig her! Lykke til videre med prøvinga Agne!Måtte dette bli en fruktbar sommer for oss alle her inne! Klem fra vilsågjerne. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5441358-lenge-siden-sist-her-inne/#findComment-5448870 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. juni 2006 #4 Del Skrevet 23. juni 2006 Heisann =) Håper du får fart på sakene nå da Agne!! Det er jo mye som kan løse seg når en begynner med alternativ medisin har jeg hørt. Har virkelig troen på det! Ellers kjenner jeg meg veldig igjen i det du skriver ang. barn som okkuperer dataen. Jeg må også snike meg inn imellom, men vi har heldigvis bredbånd, så det går kjapt og greit =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5441358-lenge-siden-sist-her-inne/#findComment-5453946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamamimmi Skrevet 24. juni 2006 #5 Del Skrevet 24. juni 2006 Hei Agne, Det höres intressant og fint ut, dette! Jeg ser frem imot å fölge med hvórdan du har det og hvordan det går med akupunkturen. Jeg har også stor tro på alternativ medisin, de ser hele mennesket, og lytter til deg, tar seg mere tid. Masse lykke til og stor klem, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5441358-lenge-siden-sist-her-inne/#findComment-5458048 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå