Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja nå har jeg vært til min første akupunkturbehandling. Spennende! Jeg har stor tro på akupunktur som behandlingsform. Var hos en veldig hyggelig dame, som selv hadde fått barn da hun var 43 år!

Denne pp har jeg hatt tydelig strek på EL-testen og det har klaffet med sengekos både passe før, under og etter EL :)

Så nå er det bare å vente i spenning.....helt til IKM. Tipper disse dagene snegler seg avgårde.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5441300-har-v%C3%A6rt-til-akupunktur-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg 1963:))

Så spennende!! Jeg har nemlig vært på min andre akupunktur og fotsoneterapi i dag:))Går samtidig på min andre dobble Pergokur,så dette blir kjempespennende:)))

Har ingen barn fra før så jeg føler at tiden renner ut...

Hvor ofte skal du ta akupuntur?

Jeg har tatt begge timene i løpet av denne uka..

Dette blir spennende tider for oss begge:)))

Hei på deg,Vilsågjerne:)))

Ja dette er kjempespennende!!! Er også spent på om syklusen min blir kortere..for den er på 34 dager og det kunne også gjøres noe med sa akupunktøren,så en spennende tid i møte:))

Er også på dag 3 med dobbel Pergo, så jeg er litt optimist nå ja...

Selvfølgelig skal jeg oppdatere her jeg:)))

Hvordan går det med deg?Hvor i syklusen er du nå da?

Hei optimist:)

Dobbel pergo og akupungtur vil nok gjøre susen ja.C";)

Jeg er på dag 26 i dag,så jeg skal kanskje ha tantebesøk til uka..

Jeg sier kanskje,for det er ikke slik at hun er invitert liksom...:)

Hvis hun nå dukker opp denne gangen også skal jeg til gyn å ta blodprøver på syklusdag 3.Jeg har en kjempegrei gynekolog som er enig med meg i at vi skal finne ut av dette hvis vi ikke lykkes..Men har en god følelse angående det å lykkes i disse sommermånedene,så jeg kan jo ikke gi opp enda..

Hvordan er det,føler du at du får mye bivirkninger av pergo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...