Gå til innhold

lekke fostervann??hjelp...

Anbefalte innlegg

Har plutselig fått det for meg at jeg lekker fostervann..jeg er så veldig våt i trusa..bruker truseinnlegg pga økt utflod,og når jeg skifter dette er det helt vått rundt kantene og nedover i trusa..Jeg ser at det ikke er utflod,for det har ingen farge..se for deg at du har svettet på trening,og blir fuktig der nede,sånn er det..hehe:)Syns bare det er rart,vet det ikke er urin,det lukter jo ikke..men jeg har begynt å bekymre meg,veldig..Hva bør jeg gjøre?Er 27+5..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5441195-lekke-fostervannhjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde faktisk så vannholdig utflod mot slutten av forrige svangerskap at jeg trodde vannet var gått, og de sjekket om jeg lakk ( det var 14 dager over termin), men fikk beskjed om at ganske mange kvinner får så tyntflytende utflod, noen tidligere enn andre! Jeg har også litt den samme følelsen nå, bare mindre. Har tenkt tanken selv, men det lukter ikke fostervann (som lukter litt sånn som hodet til helt nyfødte babyer, om du har kjent den lukten)! Men ta en sjekk hos jm eller lege for sikkerhets skyld, så slipper du å være bekymret!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...