2b&spira Skrevet 22. juni 2006 #1 Del Skrevet 22. juni 2006 fikk en kjempe vakker gutt 8desember 2005 og har brukt ca 6mnd på å finne inn til dere jeg er 21år fra sarpsborg og bor med barnefaren. vi gifter oss for øverig 12august. så er det noe dere lurer på så bare spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 22. juni 2006 #2 Del Skrevet 22. juni 2006 Kjempebra at du fant oss !! Her inne er en herlig gjeng jenter/damer. Syns derfor det er så koselig å være her at jeg er blitt avhengig. Obs, obs: kan være smittsomt !! Må få gratulere med det forstående bryllupet. Du er vel i full gang med forberedelsene. Skal du ha et lite eller stort bryllup? Jeg giftet meg for 3 år siden og det var den beste dagen i mitt liv til da (ble imidlertid slått den dagen da jeg fødte Trygve). Klem fra mæ og lillegutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 22. juni 2006 #3 Del Skrevet 22. juni 2006 hei:) velkommen inn hit:) eg er 23 år(blir 24 i august), er samboer/forlovet og har en sønn som kom på julaften Så spennende da! Vi skal gifte oss neste sommer en gang:) Har ikke bestemt dato enda...Gleder meg utrolig mye! klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danselettbatterinna Skrevet 22. juni 2006 #4 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei! Gratulerer med gutten, og velkommen hit. Fikk selv en jente 1 desember, og du kan lese/se mer om oss på www.lillemiahenriksen.piczo.com Vi bor forresten i Halden :-) Du kan gjerne legge meg til på msn! (det gjelder dere andre her inne også) Adr er [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 22. juni 2006 #5 Del Skrevet 22. juni 2006 Heisann. Velkommen inn hit, her er det koselige folk. Håper du vil trives sammen med oss her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. juni 2006 #6 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei og hå, Og velkommen hit. Her er det bare hyggelige damer, og hærlige bebiser. Her er det godt å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. juni 2006 #7 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei og velkommen til oss! Her har vi det veeeeldig koselig. Aktive er vi og, og det er så kjekt. Jeg er 32, fikk Hans Marius 11. desember, har en jente på 8,5 i tillegg. Gift med barnas far, og bor i Odda. Lykke til med bryllupsforberedelsene, det er jo så spennende! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dua :o) Skrevet 22. juni 2006 #8 Del Skrevet 22. juni 2006 Flott at du fant frem da bedre sent enn aldri hihi! Jeg er 25 år fra Namsos og bor sammen med barnefaren. Er "stemor" til ei på 12 itillegg jeg da. Fikk snuppa mi den 19. des Velkommen skal du være så trivelig her inne. Har blitt helt avhengig jeg nå. hehe Bare koselige desember-mammaer her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre søte små Skrevet 22. juni 2006 #9 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei på deg og velkommen hit! Lillegutten min er født 1.des og er nr 3 i rekken. Jeg er 35 år, bor like utenfor Oslo og giftet meg i -99, dvs leeeeenge siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazywoman Skrevet 22. juni 2006 #10 Del Skrevet 22. juni 2006 Velkommen! Vi har hatt en del problem jeg og gullet, men fant omsider hit vi også. her er det bare snille jenter! Får god støtte her om det er noe....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2b&spira Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 23. juni 2006 tusen takk for en fine velkomsten vi fikk ja er i full gang er små ting som servietter og sånn igjen så er vi klare for den store dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*makrell i tomat* Skrevet 23. juni 2006 #12 Del Skrevet 23. juni 2006 Velkommen skal dere være ) Jeg er 34 år,bor i utkanten av Oslo. Er mor til 2 søte små,prinsen på 4 år og prinsessa på 6 mnd i dag faktisk!!! OiY stor jente ) Er også bonus-mamma i helgene for 2 søte store jenter på 10 år og 12 år.(bonus-mamma = stemor,synes stemor høres så negativt ut:o) Lykke til med bryllups-planleggingen!!! OBS!OBS! Denne siden kan lett bli vanedannende...-Og blir den det for deg,kan du trøste deg med at du ikke er alene...hi-hi-hi klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 23. juni 2006 #13 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei på dere ) Føler at jeg trenger å slenge inne en vellkomst her jeg også. Liten presentasjon er vell på sin plass: Jeg er 26 år og mamman til Simen som ble født 2.des. Jeg, lillegutt og sambo bor Hamar. Gleder oss til å bli bedre kjent med dere ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sina's mamma Skrevet 23. juni 2006 #14 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei og velkommen! Tok noen måneder før jeg også fant fram hit, og nå føler jeg meg hjemme...) Jeg er 27 år og mamma til Sina som ble født 28.desember. Jeg er gift, og bor med mann og barn på Lillehammer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prekæs Skrevet 23. juni 2006 #15 Del Skrevet 23. juni 2006 Hællæ! Har barn på 24 år, 13 år og 6 mnd. Så kan du jo gjette på hvor jeg kommer fra. Er forøvrig dobbelt så gammel som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 23. juni 2006 #16 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei og hå! Jeg er mamman til Thea Oline som ble født 1. Desember -05. Hun er forøvrig verdens vakreste og snilleste og søteste og beste=) Er 25 år, samboer og vi bor i Hardanger. Holder mest til på skravlesiden, men skal inn her og titte litt innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. juni 2006 #17 Del Skrevet 23. juni 2006 Heisann:) Jeg har ei jente som heter Emilie, hun ble født 02.12.05...verdens snilleste og greieste jente.. selv er jeg snart 24år, har samboer, er student kommer fra Molde..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene27 Skrevet 23. juni 2006 #18 Del Skrevet 23. juni 2006 hei hei... stor og varm velkommen til deg. Jeg er fra Tromsø, er 27år (28 i juli) bor med Barnefaren i nyinnkjøpt leilighet og vi har en skjønn gutt som heter Sivert og ble født 16.desember. Gratulere med giftemål og greier... vi har forlova oss, men ingen fastsatt dato enda... Håper du vil trives her hos oss. er så koselig her, atte Stor klem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pimpernell Skrevet 23. juni 2006 #19 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei og velkommen hit!!! Jer er 30 år og bor i Oslo med samboer og en sønn som ble født 22.des... Håper du vil trives her inne med oss : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*jaja* Skrevet 24. juni 2006 #20 Del Skrevet 24. juni 2006 Velkommen hit!!! Så spennende med bryllup i august da. Tenker nervene begynner å komme nå Lykke til videre med planleggingen Jeg har forresten ei tulle som er født 11.desember. Objektivt sett er hun selvfølgelig verdens vakreste prinsesse..hehe. Håper du vil trives her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BR-H Skrevet 24. juli 2006 #21 Del Skrevet 24. juli 2006 jeg fikk lille Jacob 01.desember 2005 på Lillehammer sykehus. Har Sina på 3 år fra før, og så at det var enda en desember 2005 mamma som hadde en datter som heter Sina, det var morsomt. Vi bor på Gjøvik, er gift med barnefaren og er 36 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemora Skrevet 24. juli 2006 #22 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei! Jenta vår er en av de minste her, født 29.12. Hun er kjempegod, men akkurat nå sliter hun voldsomt med tannfrembrudd, stakkars. Vi har tre barn til, på 14, 3 og et halvt og snart 9. Eneste desemberskatt med tre søsken? Forøvrig er jeg 36 år og vi bor i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 25. juli 2006 #23 Del Skrevet 25. juli 2006 Hallo til deg, og velkommen og gratulerer! Har selv en aktiv krabat som ble født 14.des. Er 28(snart..), gift og bosatt i Kr.sund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå