Gå til innhold

UL i uke 6+4. Der er 2 spirer!!


Pia79

Anbefalte innlegg

Idag var jeg til UL og gjett om jeg ble overrasket. Gynekologen spurte om jeg kunne se noe. Jeg sa jeg ser 2 svarte hulrom, hvilke av disse skal jeg kikke. I begge sa han. Mener du at det er 2????? Ja, sa han. Men der er et men... Den ene kunne en se hjertet tydelig på, men ikke hos den andre. Den var like stor, men var litt vanskelig å se. Så det kunne ende med en. Skal tilbake til UL uke 8+3. Spennende! Han sa at det kan noen ganger starte som tvillinger tidlig, men at den ene bare forsvinner. Så hvis alle hadde tatt UL tidlig så hadde det vært flere tvillinger tidlig i fasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, så morsomt! Det blir spennende å følge utviklingen din videre da, håper begge to vokser seg store og fine.

Har du hatt blødninger siden du var på UL så tidlig? Jeg skal i morgen skjønner du, pga spotting i snart en uke, og da hadde en slik beskjed vært veldig morsom å få! Er selvfølgelig fornøyd bare de finne noe der inne i det hele tatt da...

Jeg er 6+3 i morgen under UL, det er jo ca samme som deg! Når har du termin da? Jeg har regnet ut 15.feb på kalkulatoren.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhhh sååå koselig!!! :o)

Har selv vært inne på tanken med at d er 2 i min mage for makan til mage.. *LER* har da tvillinger i slekten på begge sider jeg og sambo! :o)

hehe..

men er vel bare oppblåst etc...

 

Men hvorfor var du til UL så tidlig?? Noe du ønsket selv???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 14. februar. En dag før deg:) Jeg har ikke hatt blødninger, men forrige gang mistet jeg i 12 uke i MA. Det viste seg at fosteret hadde vært dødt i 4 uker. Jeg ville egentlig ikke ha UL før uke 10-12 pga at da kunne jeg være sikker på at alt var ok når jeg annonserte det til familie og venner. Jeg var hos legen som henviste meg til UL nå mandag og han sa det ville ta 4-6 uker før jeg fikk UL, men jeg fikk telefon igår om at jeg måtte komme idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dere, jeg har termin 16 februar og ble så giret å se andre som skal ha rundt da..så det går an å se hjerte banke så tidlig som nå på ul..jeg skal i uke 12 og gleder meg veldig, men blir litt engstelig når jeg leser om at barnet kan ligge i magen (dødt) i flere uker før en ul..men krysser selvfølgelig fngrene for oss alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...