Gå til innhold

Jeg er overbevist om at min 8 mnd gml baby VET at det er vondt når han biter puppen :o/

Anbefalte innlegg

Mannen min tror ikke han vet det, men at han bare gjør det fordi han ser at jeg reagerer....med et HYL!

Han puffer ut nesten hele brystvorta , for deretter å bite kjempehardt med de to små kvasse tennene sine, mens han gliser BREDT og draaaaaaaaaaaar resten av puppen ut, mens han biter!

Så vondt som det der gjør!!

Det er så vondt at det tar gleden ved amminga bort =(

Han ser på meg, og da kommer gliset, og i full fart bites det.

Liten bitefant!

Jeg klyper over nesen hans når han gjør det. Ikke sånn at det gjør vondt, men jeg må jo gjøre noe for at den lille minihaien skal slippe taket....

Grøss og gru det er vondt...

Fortsetter under...

Jenta mi bare tuller på dagen...dvs hun biter i puppen å draaar den ut,.,auau..så her får hun heller flaske å heller pupp på morran og sent på kvelden om hun våkner.

Jeg er ganske sikker på at jenta mi også skjønner at hun gjør noe som hun ikke får lov til. Hun er 8,5mnd

Det Expat sier har alltid funket for meg. Gutten min har hatt to omganger med biting, og det har gått fort over! Nå er han 7,5 mnd og er en engel ved puppen!

Men det ER ikke lett å skulle bite i seg AU-skriket alltid.. De få gangene jeg har laget lyd så han bare forfjamset på meg. Begynte heldigvis ikke å gråte (er en liten reddhare..) :)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååh, jeg føler sånn med deg. Tulla mi (som forresten er født på samme dag som din gutt-hurra for de), fikk uheldigvis tenner da hun var 4 mnd og da hun var 5 1/2 måtte jeg hive inn håndkledet ang amming. Hun lå å fikk mat, så kom lureblikket, så hugget hun til og hyyyyyyyyylte av latter da jeg fikk anfallet mitt. Det endte med at jeg satte med skuldrene oppunder taket og nistirra på henne for å "lete" etter biteblikket. Ingen kunne snakke til meg, eller gjøre sånn at jeg så bort fra henne for da kunne du banne på at hun satte tennene i "biffen".

Etter å ha gjort dette en liten mnd kjente jeg at dette orker jeg ikke mer. Så da var det slutt. Husker jeg gråt da jeg tok avgjørelsen, men samtidig var det godt å få TATT en avgjørelse på det.

Lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...