Gå til innhold

Hvorfor får jeg

Kris.

Anbefalte innlegg

en blødning idag igjen.... var inne på sykehuset og fikk abort pillen mandag den 5 juni.(17 dager siden) etter en MA,,

Trodde jeg hadde eggløsning i disse dager ( hatt litt slim) men idag blødde jeg, ikke kommet mere nå..

Noen som vet hvorfor, er ikke kroppen på rett vei enda??

HVor lang tid tar det da?

Tempen steg 0,2 i dag, tror dere jeg hadde eggløsning i går da?

Kanskje resten av blodet kommer nå fordi livmora er åpen ved eggløsning`??

Veldig glad for svar..

Lei meg nok for tiden, håper ikke kroppen kødder lenge med meg nå;(

Fortsetter under...

Det høres ut som en såpass liten blødning at det bare kan være en uregelmessighet, og 0,2 stigning er ikke nødvendivis mye. Var det høyere enn de seks siste tempene eller bare gårsdagens? Og når var sist du blødde? (Du trenger ikke svare, men det er ting å tenke på.) Jeg var veldig til og fra med blødninger et par uker. I din situasjon ville jeg sett det an men kontaktet lege om det ble noe mer blod, høyere temp og annet ubehag i løpet av helgen. Ikke for å skremme deg, men noen få opplever at det er igjen rester eller de får en infeksjon.

Skjønner godt at du er utålmodig etter at alt skal være bra, man føler liksom at nok er nok når man har mistet. Jeg tippet lotto noen uker etter jeg mistet og tenkte at nå var det min tur til å ha flaks.. Helt teit selvfølgelig, jeg var ikke spesielt rasjonell der en stund. :-/

Håper det går bedre med deg snart!

Det har ikke kommet mere blod, temp stigningen tror jeg er fordi eggløsningen har vært.. pleier å få en temp dipp på eggløsningns dagen og stigning i et par dager etter det..den steg ytterligere i dag med 0.2..det er høyere enn det har vært siden jeg mistet.. bruker babycomp.

kanskje restene av det som var igjen kom ut når livnorstappen åpnet seg ved eggløsningen, er det mulig??

Tenk om jeg var gravid igjen, det hadde vært for godt til å være sant.. gubben er borte 21 dager i juli og 18 dager ellers i året så det blir nok ikke lett å bli gravid igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...