Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

min babysafe er som følger, Det er en slags pose en kler på ungen. Oppe er den som en genser uten armer (glidlås i ryggen), og nede er det som et stort, vidt putevar. På siden av dette utstyret (sånn ca i hoftehøyde) er det 2 metallringer på hver side. Så er det ei strekkbar snor med metallklips som jeg putter under madrassplankene, og klipser fast i de ringene i selve posen. Snoren er justerbar slik en skal stramme eller slakke. Sikkert pga bredde på madrassen??

Legger henne så ligger hun på rygg men er mobil slik at hun kan snu seg på siden. Den jeg har kan hun ikke turne seg inni. Når jeg legger meg selv løsner jeg de metallklipsene. Da sover hun jo så da er det ikke nødvendig å ha de på, synes jeg.

Denne har jeg lånt av ei venninne. Var å skulle høre om pris i dag, men da sa han i butikken at de hadde sluttet å lage de pga de som kjøpte de brukte de feil!!! Mange tok ikke den snora under madrassen/plankene, men bare stappa snora ned på siden av madrassen. Hadde derfor vært noen ulykker. Men hva kan en forvente når en ikke bruker slikt utstyr ordentlig, spør du meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5440732-baby-safe/#findComment-5443523
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...