Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge klarte dere å holde på hemmeligheten?

Man venter jo så lenge, faktisk helt fra dag 1, så jeg lurer på hvor lenge jeg kommer til å klare å holde maska! (Når den dagen kommer da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi valgte å fortelle det til den nærmeste familien allerede før vi skulle til Stork. Både for at det var godt for oss å få delt det med noen og fint for familien å vite hva vi er opptatt med for tiden. Men når det gjelder andre litt fjernere bekjentskaper som f.eks kollegaer etc har vi tenkt å vente til vi har vært gravide litt tror jeg.

Jeg synes ikke det er så viktig med den gamle "regelen" om å vente til man har passert 12 uker i tilfelle man aborterer etc. Hvis man forteller det tidlig og det går galt så har man jo flere å snakke med om det triste også...Synes man bør fortelle når man selv har lyst jeg.

Skrevet

Vi informerte de nærmeste allerede under planlegginga. Jobb og andre venta vi med til 2. trimester. Dét var egentlig ikke noe særlig! Ventetida er jo så mye lengre for oss som må drive med så mye testing og reising i forkant... Dessuten hadde det vært greit å kunne forklare hvorfor jeg var så uggen og trøtt på jobb.

Men som alltid; dette er noe man må avgjøre sjøl.

Skrevet

Hehe, jeg skrev visst det samme som i innlegget over, ser jeg...

Klok, du planlegger;)

Skrevet

Vel. Når man mister så er det deilig at de ikke vet det på jobben og at man slipper "stakkars deg" - kommentarene..

Pluss i noen firmaer så er det ikke særlig "karrierefremmende" og hvis man da skal gå flere runder...

Jeg holder det unna jobben så lenge jeg kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...