Sukker & kanel Skrevet 22. juni 2006 #1 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg er ny her , har lest en del på innleggene deres. Tenkte det var på tide å presentere meg. Jeg er 26 år og gift. Vi har prøvd å bli gravid i 6 år. Hadde Sa i midten av mai. Idag er jeg så lykkelig , testet positivt . Så jeg er ca 5 uker på vei. Prøver å tenke positivt , men er redd for at det skal gå galt igjen. Har en bedre følelse denne gangen. Vil også si at det er koselig å være her inne , dere er flinke å støtte hverandre. Håper spiren sitter godt fast , og jeg får noen koselige mnd her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. juni 2006 #2 Del Skrevet 22. juni 2006 hei hei:-) gratulerer så mye til dere :-) kjekt med flere her inne..lykke til:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annalovinda Skrevet 22. juni 2006 #3 Del Skrevet 22. juni 2006 hvordan var d når du mistet i mai..hva er symtomene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukker & kanel Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 22. juni 2006 Takk skal du ha :-) Og lykke til , til deg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå