Gå til innhold

Fostervann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man "lekke" fostervann uten å legge merke til det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tviler på d...

du vil nok merke at du hele tiden er våt i trusa... fostervann er helt blankt,tyntflytende som vann og lukter søtt...utflod kan også være tyntflytende... er du usikker så kan en sjekk vise om d er fostervann du lekker. hør med jordmor/ring føden.

husk også at d er vanlig å lekke litt urin mot slutten... men da vil du sikkert lukte forskjellen...:-)

Skrevet

sist jeg fødte satt hodet veldig godt festet. Om morgenen våknet jeg av at det var litt vått , men hadde hatt tynnflytende utflod så jeg var ikke sikker på hva dette var (selv om det var endel mer) var på sykehuset fordi jeg hadde kontroll der, de mente det sikkert ikke var vannet siden jeg ikke lakk mer.Men da han var født 12 timer etterpå sa de: "nei, det gikk aldri noe vann under fødsels forløpet så det var nok vannet som gikk på morgenen i dag". I journalen min blei det skrevet at vannet gikk kl 7 om morgenen med ? bak.

Så ja vannet kan gå uten at man vet det sikkert(men er nok skjeldent....)

Skrevet

JA man kan lekke fostervann uten å merke det! Det gjorde nemlig jeg...!

Til og med jordmor trodde ikke det var gått, og skulle til å stikke hull på det, men der var det borte gitt! Hadde lagt seg i lommer forklarte legen, at derfor kom det så lite av gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...