tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 På rutineUL så de ikke kjønn, og siden vi var såååå nysjerrige måtte vi bestille ny time..... og vi får ei lita jente =) Hun lå å sutta på tommeln!! så nyyyydelig! måtte løpe på H&M å kjøpe noe rosa etterpå! hihi:) Var hos jordmor og idag, hadde lavt blodtrykk... noen andre med det? tips hva man kan gjøre for å hjelpe på det? kleeeeeeeeem
Gjest Riga19 Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Så koselig! Jordmora var veldig usikker da jeg var på rutine-UL, men hun sa jente...har litt lyst til å dra på UL igjen. Hva gjør man da? Og hvor mye koster det da? Tror lakris skal hjelpe veldig mot lavt blodtrykk! *klem*
sajam Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 Drikke masse vann har jeg fått beskjed om og holde deg i bevegelse, for om du bare ligger og slapper blir ting bare værre sa de på føden til meg ihvertfall. Vær forsiktig med lakris! Blir det litt for mye kan det visst sette i gang fødselen pga blodet som strømmer for fort.
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2006 jeg bor i tromsø, så jeg ringte den eneste mannen her i byen som driver med UL utenom sykehuset da, og sa at jeg var så nysjerrig på kjønn - og måtte betale 300kr, det hele tok ca 15minutter, og han gikk bare raskt gjennom hele kroppen - men det gjorde de jo nøye på sykehuset nam nam får hive innpå med lakris og drikke ekstra med vann... synd man må på do hver halvtime:) ligge i ro gjør jeg absolutt ikke
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 22. juni 2006 #6 Skrevet 22. juni 2006 Gratulerer med en liten jente!! Hvorfor skal du spise lakris? Fordi det er godt, eller fordi man får høyere blodtrykk av det?(bare nygjerrig..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå