Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er aller verst under en fødsel??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes åpningsriene var aller verst. Følte bare lettelse når pressriene satte i gang:-)

men synes alt i alt at det var greit å føde, gruer meg ingenting denne gangen....

Skrevet

Gruer meg heller ikke så mye, hehe..:) Har 4 dager igjen..

Vil bare vite hva jeg har i vente.. Og hvordan dere opplevde fødselen? :)

Skrevet

Det der vil jeg kalle selvplaging, du..... Ingen fødsler er like og det jeg opplevde som verst, er det ikke sikkert du opplever en gang......

Prøv heller å lese litt om den normale fødsel og hvordan en kan takle den. Lykke til, husk du har verdens beste premie i vente!!

Skrevet

Jeg har lest hundrevis av sider om fødsel.:)

Er bare koselig å høre hvordan dere har opplevd det. :))

Skrevet

Jeg vil også gjerne høre historier. Jeg er også førstegangs...

Skrevet

Veldig mange legger ut innlegg om fødselen sin, hvis du skroller nedover her og på skravlesiden:-) Der får du lest mange fødselshistorier.

Skrevet

Jeg syntes at pressriene var verst, men det var nok fordi jenta mi ikke rikket seg av flekken. (Fikk tak på lege etter hvert så de kunne få henne ut med tang.)

Det er uansett veldig forskjellig fra person til person. Noen synes en fødsel er helt forferdelig, mens andre synes det er "piece of cake".. :-)

Bare tenk på at det er babyen din som vil ut for å treffe deg! Det er jo en ganske hyggelig tanke.

Lykke til! Termin snart, tenker jeg? Jeg har om 5 dager.

Skrevet

Har allerede planlagt hva jeg skal tenke på under fødselen, så jeg slapper av..:)

Har termin på mandag..:)) Gleder meg skikkelig! =)

Lykke til til dere å! =)

klem:

Skrevet

Min fødsel var ikke akkurat noe stjerneeksempel, så av hensyn til dere som skal føde for første gang, tror jeg at jeg lar være----

Skrevet

Syns det verste var når hodet satt i åpningen jeg. Det var vondt ass!!! Men da var jeg jo på målstreken, så sånn sett var det jo positivt. Men husker jeg spurte jordmora om hu ikke kunne "dran ut eller dytte`n inn igjen eller noe"...

Skrevet

Se på linken "Min historie" i det oransje feltet da vet du... I begynnelsen av svangerskapet leste jeg det som kan regnes som "skremselshistorier".. Nå trøsteleser jeg de som skriver om "lette fødsler".... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...