Gå til innhold

noen i uke 7??:-)


Gjest

Anbefalte innlegg

hei hvordanhar dere det? jeg er forferdelig trøtt denne uken, og på kvelden veldig kvalm og har en del små smerter på kvelden..men nyter det ellers:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hellu!I morgen har jeg fullført 7 uker:) Jeg opplever litt kvalme nå og da, men ikke så mye at jeg brekker meg eller spyr... I dag og sist natt har magen vært veldig rolig, men i dag etter jeg kom hjem fra jobb har det murret og stikket. Håper alt står bra til der inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg er også i slutten av uke 7, blitt en del kvalm igjen nå, ømme bryster, og ganske så trøtt føler meg ikke uthvilt, men nyter det ellers:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er midt i uke 7 og har hatt endel stikkninger og ubehag+kvalme.. måtte gåut når sambo lagde pannekaker til barna og dres gjester her forrige dagen:) men i dag har alt vært mye roligere.. ikke kvalm(nesten da..) og ingen stikkninger å snakke om i magen.. det skal sies at i dag har jeg gått rundt i en stor og romslig bukse.. ingenting som strammer på magen..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Jeg er 6+4, så da heter det vel uke 7, eller er dere i uke 8 liksom, hehe, ikke helt inn i dette...

 

Men jeg er kvalm og trøtt.....ooooffff, men er jo sååå glad for å være gravid, så dete r det viktigeste.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jeg er i uke 7...

Termin 11 feb.

var hos legen i går...fikk ul.

Kunne ikke se fosteret, bare ane det litt...men hjertelyden fant han...det var utrolig å høre...spiren ver ikke mer enn 5-6 millimeter så legen lurte på om jeg muligens hadde hatt en litt sen el.

Flyttet ikke på terminen...men skal på ny ul i uke 11....gleder meg.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 7 jeg også, pussig hvor mange det var her!!:-) Føler meg ikke gravid i det hele tatt, har ikke vært hos legen, så vet ikke helt om jeg faktisk er det.... Men testen viste det jo, så tror jo på den. Er vel ekstra sliten på kvelden, så det kan jo være graviditeten som gjør det.

Mitt andre svangerskap, er mye roligere og tryggere enn med det første, deilig å være "erfaren".

 

Har ikke fortalt det til noen enda, men vet ikke om vi gidder å vente helt til uke 12... er jo så lenge til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+2 i dag jeg også, samme som deg februar gravid! Skal på UL i morgen pga spotting, og krysser fingrene for at den lille har klart å klore seg fast.

Jeg er bare kvalm når jeg står opp, så her stemmer det faktisk med begrepet morgenkvalme! Gir seg når jeg får spist litt, men har generelt lite matlyst for tida. Eller, sannheten er nok at jeg har liten matlagningslyst, spiser jo det som blir satt foran meg, men ingenting frister å lage. :o)

Veldig trøtt, men blir liggende mye våken på natta pga stikkinger, så mye av trøttheten skyldes nok det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+0 kvalifiserer vel? Har det likt som deg, "lille sjura" - med innslag av voldsomme sultangrep. Denne gangen (også nr 2) glemmer jeg liksom å tenke på det "hele tiden" sånn som sist. Naturlig nok, med den vordende storebror å fokusere på.

 

Ikke denne gangen heller falt det naturlig å la være å fortelle til familie og den nærmeste krets. For gøy til å holde hemmelig!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går inn i min syvende uke nå:-) 6+1 i morgen da.

Og jeg har det som deg, men nå er også kvalm når jeg har stått opp.

Kjenner at livmoren strekker seg fra side til side.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei ..

Jeg er også 6+2 idag , termin den 16 februar :)

Jeg har det sånn passe om dagen ,,, Er utrolig nok ikke kvalm om morran , noe som er ganske vanlig.

Men er kvalm noen perioder midt på dagen og en del på kvelden .

Og er så utroolig trøtt , er noen perioder på dagen hvor jeg såvidt klarer å holde øyne oppe:(

 

Men jeg har en datter på snart 3 år surrende rundt her hele dagen , så det er ikke så lett å få slappet av:(

 

Hvor er du ifra ? alder ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Februar gravid ;o) Hvor gammel er du?? Jeg er også fra stavanger. Er 6+6 idag. Ikke kvalm, men ganske trøtt om dagen ja.. hehe. men ellers bare nyter jeg tanken på at jeg er gravid. Gleder meg til magen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hellu elefanten:) Jeg har også termin 11.februar! Når antar du at el skjedde? Min el skjedde ca 19.mai tror jeg. Jeg venter på innkallelse til ultralyd. Gleder meg slik:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg er i uke 7+5 jeg da :) har termin 6 februar :) hadde en hel uke der jeg ikke var kvalm men nå er jeg det ijenn ...brekker meg til alt ...er trett ...slitn føler meg heller aldri uthvilt .....har sjikkeli ømme pupper enda det er grusomt men nyter det ellers å være gravid å gleder meg masse framover nå :) lykke til alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

jeg er 7+2 idag, var hos legen tidligere denne uken, og fikk termin 7. Februar. er i dårlig form, værst på dagen, kvalm, uvel, trøtt og svimmel. synd når noe så fantastisk skjer at man blir gravid, åsså skal man gå å være sååååååå dårlig... lurer på hvorfor noen ikke har slike symtpomer idet hele tatt, urettferdig:) men jeg vet jo at det går over, forhåpentlgvis, så jeg tar en dag i gangen...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er også 6+2 idag , var det ikke sånn?

Så moro at vi er akkurat like langt på vei :)

Jeg har ikke vært på kontroll enda , reiser til Danmark neste lørdag , så jeg får nesten ikke vært på kontroll før om ett par uker.

Er lovt en ul etter uke 7 , bare for å sjekke at det er ett hjerte som slår hos babyen min :)

Har hatt en SA i uke 14 og en SA i uke 5 , så jeg vil gjerne sjekke at det er liv i denne :)

 

Noen grunn til at du skal på ul tidligere enn vanlig?

Hvor gammel var du ? Barn ifra før ?

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på ul i uke 6.. og da var fostret 7 mm lang.. er nå 7+3.. trur æ da.. hehe.. orke ikke følge såååå nøye me på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du fra stavanger:-) jeg er 24 og dette er min første..har ikke vært gravid før heller, så ønsket en tidlig ul i uke 12 for å liksom være litt mer sikker:-) men alle symptomene er på plass, sliter faktisk med litt kvalm og oppkast nå jeg..men får i meg nok mat, sulten er der, kanskje jeg blander med kvalmenheten..jaja nyter det ivertfall..hvor i stavanger er du fra??jeg har bodd på tasta i mange år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...