Gå til innhold

hvorfor?


mizzchris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når jeg var på UL i uke 20 var hjertet til babyen 1 cm i diameter....Så da er det ikke så rart at du ikke fikk se hjertet når babyen var 1,48 cm langt...Det er så lite så lite, men de ser hjertet banker ved at embryoet rister....Pulsen går veldig fort i starten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er rart du ikke så det, for man ser det veldig godt..Er jo ikke så lett å skjønne noe av UL bildet om man ikke har sett det før mener jeg.

Men det er sikkert ikke noe unormalt med den lille og at hjertet slo som det skulle i og med at gyn ikke sa noe om at hjertet IKKE slo..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det virket litt rart. Legen ser jo etter hjertet. er den 14,8 mm så er du ett stykke på vei, rundt uke 8 eller noe. Jeg går til uke 10 i morgen, og når jeg var i går var den 18mm lang, akkurat slik den skulle i slutten av uke 9 sa de. jeg har sett hjertet siden uke 6, og da var den 4mm lang bare. Kanskje du kan ringe dem og spør om det plager deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Jeg var på ul i uke 8+6, og da var fosteret 21mm stort. Får jeg en monsterunge montro? hehe

Forresten så fikk jeg se og høre hjertet slå, men det er ikke alltid like lett å finne hjertet forstod jeg. Kom litt an på hvordan fosteret lå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...