Gå til innhold

"IKM UKE 27"-Jenter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere i gang med å hoppe i høyet?!

Tror selv jeg har EL på lørdag, så vi er i full gang :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg har el i dag så hvem vet når gubben kommer hjem??? hadde ikke sex i går, og lurer litt på om vi skal satse på jente (har gutt fra før) og ta en pause noen dager eller kjøre på og heller ha en god unnskyldning for å få nr 3 en gang i fremtiden. Vi er litt uenige om hvor mange vi ønsker, jeg ønsker 3, han 2 så her gjelder det å være taktisk ;-)

får vi gutt denne gangen også så MÅ vi jo nesten prøve en gang til for å prøve å få ei jente, gjør da ingenting om jeg ender opp med 3 sønner (forstår??? hi hi)

Utspekulert? ja kanskje...

Skrevet

hmm... er sjansen større for å få jente hvis dere venter noen dager??! Er nok mange som øsnker seg ei lita tulle :) Jeg blir glad for hva som helst jeg!

Skrevet

Hadde EL, mandag eller tirsdag, fertility bekrefter i morgen om tempen holder seg høy! Blir spennende å se. Har IKM 5. eller 6. juli jeg da. Blir spennende å se.

Lykke til alle sammen

Skrevet

det sies at guttene svømmer raskere enn jentene men at de "dør" fortere dersom de ikke når målet. slutter du med sex 2 dager før el så er skal alle guttene vistnok være "døde" Litt feil å snakke om død her inne føler jeg, for alle guttene er jo VELDIG velkomne, men dere forstår hva jeg mener

Skrevet

jepp, skjønner! - har bare ikke hørt etter når noen har snakket om det før. Når du sier det, så vet jeg jeg har hørt det før - at jentene er treigere og mer utholdene :-) Lykke til med babylaginga, uansett om det blir jente eller gutt!

Skrevet

Ja da, full action... får håpe dette er den mnd det skal bli klaff på oss...

lykke til alle sammen...

klem

Skrevet

hei!!

jeg er vel egentlig litt IKM uke27/28. skal vel ha IKM ca 8.juli... holder på så fort vi har en sjans... hihi:) har EL idag eller i morra...

lykke til!!

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde EL lørdag for en uke siden, og dermed forventet mens den 1/7. Men det må ha blitt forskjøvet en uke, for jeg testet positivt på ELtest i går. Hadde selvfølgelig mange her til overnatting, så det ble heller dårlig med hopping i høyet... Men vi hadde sex på onsdag, så da skal det vel i terorien være mulig at noe "jenter" har fått sniki seg på plass... Vi prøver igjen i kveld og. I bruksanvisningen til EL-testene, står det at "hvis man har sex 24-36t eller testen viste positivt, er det meget stor sjans for å bli gravid"

Ønsker alle lykke til.

Skrevet

En uke og en dag til ikm... tror jeg hadde el forrige helg. Men skal virkelig prøve å vente noen dager over ikm, med å teste hvis ikke den %#"%>*^ tanta kommer....

Lykke til alle sammen, og håper vi går over på 1. trimester alle!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...