Gå til innhold

Akupunktur, er det vondt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jordmora mi har anbefalt meg å ta akupunktur nå før fødsel, men jeg er kjemperedd for nåler... eller ironisk nok, for smerter, Er det vondt når hun setter nålene ? Virker jo som di fleste har god effekt av dette, så vil jo så gjerne, men vet bare ikke om jeg tør !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også veldig respekt for sprøyter og sånt, men akupunktur er ikke helt det samme. Veldig veldig tynne nåler, så selve stikket gjør ikke vondt. Men det kan gjøre vondt fordi de settes i et område som er veldig ømt eller hvor de virker godt, men det er uansett ikke smertefullt på samme måte som et sprøytestikk.

Tror nok du klarer det, jeg :0) Si at du aldri har gjort det før, så er de ekstra flinke til å forklare deg.

Skrevet

Å tusen takk for svar!

Tror jammen jeg skal prøve meg ja !

Skrevet

kom nettopp hjem fra føden å har vært å fått akupunktur... fikk en nål i hodet(den gjore faktisk minst vont), en i høyre kne, en i høyre legg, to i høyre ankelen å to i venstre ankel... det var ikke vont... synes det er verre å ta bloprøve å det er jo ikke vont en gang... ble veldig trøtt å avslappen... burde prøves =)

Skrevet

Har fullstendig sprøyteangst, så var jeg i ei trafikkulykke og pådro meg nakkesleng. Fikk akupunktur or å løse opp i stvnet muskulatur, det fungerte fantastisk. Det er ikke "stikking" på samme måte som ei sprøytenål. anbefales!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...