Gå til innhold

Har noen prøvd minifom???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva er deres erfaringer med det?

Måtte det mange omganger med dråper før det virket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

minifom virket bra her i gården, husker ikke akkurat hvor lang tid det tok før jeg så forbedring, men det gikk rimelig fort. en halv dag kanskje! :)

vil iallefall anbefale deg å prøve!

Skrevet

Virket veldig bra for oss også. Begynte å virke etter dag 2, helt uunværlig fram til 3 månders alder.

Skrevet

vet du hvor mange ganger i døgnet man kan gi ti dråper? Det står ved hver amming, syns det hørtes mye ut

Skrevet

Funker bra her. Du må gi til hvert måltid eller så er du like langt. Ikke farlig for den lille.

Skrevet

Jeg har brukt det mye, i begynnelsen til alle måltider, nå er dte nok i de siste før natta kommer:-)

Det er ikke farlig til hvert måltid:-)

Skrevet

Synes faktisk at sukker vann virker mye bedre... det kan de også få når de har vondt i magen.... og det er ingen begrensning på hvor mye de kan få....

Skrevet

Er det ikke sånn at sukkervann er "ut" ??

Skrevet

var veldig fornøyde, vi . du må gi det til hvert måltid og det er ikke vanedannende og heller ikke skadelig på noen som helst måte. minifomen bryter ned "skummet" som gjør at barnet får vondt i magen og det går heller ikke ut i kroppen. det er kun der det skal , og det er i tarmen.

Skrevet

sukkervann er ikke ut i det hele tatt. de bruker det fremdeles på de fleste sykehus og mange er veldig fornøyde med det .

Skrevet

Jeg har også prøvd det. Med strålende resultat. Er verdt å prøve. Tok vel 2-3 dager før det funket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...