Gå til innhold

iselin79 med mirakel!


LisaColli

Anbefalte innlegg

leste litt lenger ned her at du har fått babywatcher'n din! når bestilte du? hvor lang tid tok det??

jeg bestilte forrige tirsdag,men har ikke fått noen hentelapp enda. så i dag tok jeg turen til posten for å sjekke, men de kunne ikke finne den! synes det har gått litt lang tid jeg!!:P

 

hører du hjerteslagene forresten? hvor langt er du på vei? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestilte på lørdag kveld jeg... Og fikk den i dag...

Jeg hørte hjerteslagene, men har lest her inne at det kan være litt kjinkig i begynnelsen...:) Så det KAN ha vært min egen puls jeg hørte.

Man skal jo ikke bruke den før i uke 12 og jeg er 12+3 i dag, så det kan som sagt være tidlig... For hjerteslagene lå altfor lavt til å være baby..:) Og jeg var på UL i går, så jeg vet at alt er tipp topp

med mini-me. Lagt ut bilde på nicket mitt...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nåh, så søt h*n var da:) lucky u! jeg vil også ha bilde av bøllefrøet:P

hmm, da skulle vel min ha vært her da, dumme dama på posten som ikke kan å lete sikkert, hehe. jaja, får bare smøre meg med tålmodighet, er jo bare i uke 10 enda uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I esken så fulgte det med sånn hefte hvor man kunne skrive opp hjertelyden og sånn og hva den lå på. Og i det heftet så begynte det på uke 12....så jeg lurer på om jeg også er litt for tidlig for å høre riktig hjertefrekvens...

Må si jeg ble bekymret når den var så lav som den var, men alt var jo perfekt på UL i går. Det kan vel ikke ha skjedd noe over natten vel???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke du trenger å bekymre deg nei! det var sikkert din egen hjertelyd du hørte da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...