Gå til innhold

Mistet matlysten....


Gjest

Anbefalte innlegg

...og jeg er ikke kvalm en gang. Det er verst når det gjelder middag..Ingen ting frister.. Kommer ikke på noe jeg har lyst på, det er så kjipt, og ulikt meg! Resten av dagen går det i knekkebrød, yoghurt og grapefrukt, hehe, litt snevert, men sånne "kalde retter" frister mer i hvert fall. Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja jeg har det sånn! men jeg er skikkelig kvalm i tillegg da, og nesten alt jeg får ned, kommer opp igjen:P

før jeg ble gravid kunne jeg spise alt, elsker mat! men nå brekker jeg meg nesten bare ved tanken på feks grillmat ol. spiser yoghurt, fersken og knekkebrød jeg,hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,kjenner meg igjenn..hadde det slikt i begge svangerskapene!! ikke kvalm,men null matlyst uansett!! til meg var det kjekse,saftis,og yoghurt og kiwi!! og spesielt middager til meg også,æææsj!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..

fikk først en enorm kvalme tidlig... å nå eier jeg ikke matlyst!

fælt dette..blir jo helt svimmel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg trodde liksom at når jeg har unsluppet kvalmen, så skulle ikke maten bli noe problem, men det har den altså. Har skikkelig dårlig samvittighet for at jeg ikke spiser nok grønnsaker og slikt i utgangspunktet, men nå har det nesten blitt sånn at jeg sitter sulten og bare venter med å ha i meg noe fordi jeg ikke har lyst på noe. Da blir jeg uvel av sult, og tyr til noe kjapt og som regel usunt. Føler at jeg aldri blir skikkelig mett. Kanskje småen er grådig, hehe.

Fint å høre at det er flere i hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Ingen matlyst her heller og jeg er heller ikke kvalm. Sist gikk jeg ned 3 kilo de første ukene av svangerskapet (visste ikke at jeg var gravid da), det har jeg klart å ungå denne gangen (men utgangspunktet var 7 kilo mindere også da). Jeg sliter mest med brødmat jeg. Det meste går bra når jeg først prøver å spise, men det er liksom det å bestemme seg for å putte noe i munnen som er problemet.

 

Også blir det gjerne noe som ikke er så sundt da ,o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, null matlyst her også Den første uka etter at jeg fant det ut spiste jeg bare riskaker og tørt brød. :o) Hørtes deilig ut ikke sant?

Nå har jeg gått over til ristet brød med smør og Biola. Er bare kvalm når jeg står opp, og da skynder jeg meg å drikke et glass Biola. Det er heldigvis bra for den lille har jeg lest. Bananer spiser jeg også litt av.

Trodde problemet var at gravide spiste for mye jeg....hehe. Men det kan vel komme senere.

I dag skal jeg prøve meg på en pizza. Det fristet da jeg puttet den i ovnen for 3 min siden, så håper det frister når den er ferdig også. :o)

Jeg drikker myyyyye vann, håper det veier opp bittelitt, selv om det ikke er så mye næring i det.

Har ikke lyst på snop i det hele tatt, det syns jeg er veldig rart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mistet matlysten for noe uker siden. Spiser nå noe fruktsalat om kvelden. Kaster opp det jeg spiser før kl. 18.... har gått ned nesten 6 kilo, er 9 + 3 uker på vei...... klarer ikke godteri jeg heller, ikke tanken en gang...hehe, men det er jo bare bra tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...