7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 22. juni 2006 #1 Del Skrevet 22. juni 2006 Tenkte jeg bare skulle si dette til dere, som jeg leste når jeg hørte til inne på 1 trimester ( er 2 trimester i dag ) og var stressa for at noe var galt eller lign. For hver person som er så uheldig å "miste" er det godt over 1000 -2000 det går bra med , selv med komplikasjoner etc.. så al grunn til å ta det litt med ro og NYTE den tiden dere er i nå.. Jeg kan love at det kommer tider lenger ut i svangeskapet hvor dere lengter litt tilbake-he he Klemmer fra lille meg som er så lykkelig for å skulle bli mamma;) Og som ENDELIG har skjønt at det lever noe inni der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. juni 2006 #2 Del Skrevet 22. juni 2006 Fint med positive oppmuntringer, men jeg må inrømme at jeg ikke får dette til å stemme helt med % sannsynlighetn for sa.. Det sies jo at den er på 10-15 %.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 22. juni 2006 Det spørs sikkert hvordan man regner det ut da,.. jeg er elendig på % regning må jeg innrømme;) Det er jo alltid mange forskjellige undrsøkelser der ute.. Men det % sjansene for å miste blir jo også mindre og mindre for hver dag .. Så det skrivet jeg fant regnet de kanskje med alle garviditeter? vet ikke .. men alikevell så betyr det jo at % sjansen for at alt går bra er større enn man tror;) Heldigvis;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. juni 2006 #4 Del Skrevet 22. juni 2006 Ja, man må jo prøve å tenke at det i de aller fleste tilfellene går bra! Og du har jo rett i at % endrer seg jo lenger man har kommet da. Men de tallene du oppga over er kanskje mer riktige for fødsler? Om alt går bra liksom? Jeg vet ikke jeg altså, men 10-15 % sjanse for SA vil jo si at 10-15 av 100 graviditeter ender med sa. (Da er det jo fortsatt 85-90 stk det går bra med da!!:-) På et tidlig stadium regnes det vel med at ca 30-50 % av befruktede egg går "til spille", men dette kan være før kvinnen oppdager det selv, så det kan gå helt ubemerket forbi som en vanlig mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 22. juni 2006 Ja, og jeg tror at i de 10/15 % er det også medregnet alle de som ikke visste de var gravide.. hvor det bare endte med menstruasjon liksom Tenke positivt er nok nøkkelen uansett;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå