Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #1 Del Skrevet 22. juni 2006 Blødde en del under fødselen (10uker siden) og fikk beskjed om å ta jern. Gjorde det til jeg så at tulla fikk forstoppelse av det, så jeg sluttet (prøvde flere type piller...). Var en del svimmel etter det, men gikk sakte men sikkert over. Nå har jeg plutselig blitt veldig svimmel igjen.... Kommer som regel midt på dagen, slitsomt. Spiser dårlig med frukt og grønt, og drikker kanskje altfor lite til at jeg ammer..... Tenkte å prøve å bli bedre på det nå da, og skal prøve med jern-tabletter igjen. Men mitt spørsmål er; tror dere det er jern-mangel? Synes bare det er rart at det har gått fint så lenge og at jeg nå plutselig har fått det igjen......... Merker det ved at jeg blir trøtt og tung i hodet. Når jeg reiser meg blir jeg veldig svimmel.. Det er ikke hver dag eller hele dager, men slitsom når det kommer.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5438787-plutselig-s%C3%A5-svimmel-samme-som-sm%C3%A5troll-0-1/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå