Gå til innhold

Babywatcher

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat fått babywatcheren min.

Er det noen med erfaringer, når er det best å bruke den fra. Hvilken uke hører man best. LEgen sa jo til meg at det faktisk var tidlig å høre noen ting med sånn doppler.... Fant hjerteslagene, men de slo ikke så høyt som mellom 120 og 160 altså.... Slo liksom ikke mer enn 57 eller noe, alt var perfekt på ul i går, og legen sa at hjerte slo som det skulle.

Er 12+3 i dag..... Kan det hende det er for tidlig å måle, iallefall å finne riktig hjertelyd med dette? Har jo litt ekstra polstring på magen, men ikke så mye...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var hos jordmor i uke 12 å hu fant ikke hjertelyden da, mente det var for tidlig... Legen fant den når jeg var 14+6... :))

Fint den kom da... Men les artikkel under her før du bruker den...

Klem fra

Skrevet

Ja har lest det, men i bruksanvisningen står det at man kan bruke den når som helst uten noen fare.... Så jeg vet ikke jeg...

Jeg var jo hos fastlege forrige torsdag, og da hørte vi hjerteslagene perfekt, de var raske og jevne. Og var på UL i går, og da slo også hjertet perfekt.... Men det slår ikke like fort på denne babywatchen altså... Men det er sikkert bare fordi jeg er så tidlig enda..:)

Skrevet

hei.

hjerterytmen på 57 er din egen, og ikke baby`n sin. Kjenner til den for da jeg fikk min lurte jeg på det samme :) skjønte ikke hvorfor det var blitt så himla lav hehe.......

mitt tips er bare å være tolmodig og lete godt i hver krik og krok.........jeg fikk tips om å lete rett over skambeinet, mens nurket nesten alltid oppholder seg på høyere siden litt undenfor navlen. Jeg er ikke i utgangspunktet så veldig tolmodig selv så jeg lot mannen min få lete og lete første gangen, og nå finner vi h*n raskt hver gang :)

Den skal ligge på 110 +.............. :)

lykke til :)

Skrevet

eller at du rett og slett får inn din egen puls! Det er tidlig i uke 13 å høre hjerteslagene. Men tipper på at du hører dine egne!

Skrevet

Hei:) Dette er fullstendig utenfor temaet du spør om.......Har følgt litt med på din historie her inne, som sikkert mange andre.....En danner seg liksom et bildet av personene her inne....så det var så gøy idag da jeg gikk inn på albumet ditt og fikk se bildet av deg....

For en pen jente:)

Skrevet

Ok.. Høre med jordmor eller legen alikevel jeg... :))

Men lykke til med snik lytting... :))) En koslig lyd uansett.... :))

Skrevet

Akkurat...hehe...ja, det er mulig det altså, at det er min egen puls...

Men lyden forsvant plutselig selv om jeg hold det på samme sted, tror ikke h*n liker å bli dytta til. H*n var sånn på UL i går også. Legen prøvde å dytte til h*n og da trakk den seg bare vekk. Så det er mulig det den gjør nå også, eller at den ligger for langt inne enda til å måle riktig hjertelyd.. eller for tidlig...:) Var jo frisk og rask og heeeelt normal i går...hihi...:) Har blitt spådd om at det går bra også denne gang også..:)

Skrevet

Hei hei...

Tusen takk, det er veldig hyggelig å høre :) Nå ble jeg glad. Koselig å høre sånnt..:)

Ja, man danner seg et bilde av folk ja, så jeg elsker jo å gå å se i albumene.... Se på mager og UL bilder og folk..:)

Som du sikkert skjønner ut fra tråden så driver jeg å tester ut babywatcher...hehe...:)

Skrevet

Hehehe....ja det er nok din puls.

På den tiden så var hjertelyden til babyen 160.

Jeg fant min hvis jeg brukte sensoren rett over der kjønnshårene startet - fra navlen og helt ned ved håra. Etterhvert så fant jeg den litt lengre opp mot navlen og av og til litt på høyre siden...

Skrevet

Da er det garantert din egen puls du har målt. Babyens høres ut som en galopperende hest; dunker superfort! - lytt mye lenger nede enn det du tror du må.. jeg strevde litt i begynnelsen fordi jeg ikke lyttet langt nok ned...

Skrevet

Jeg fikk høre hjerteslagene til lille mini i uke 12, så bestilte jeg babywatcher, tok litt tid å leiting for å finne frem, men om du leiter nede ved skambeinet, da finner du den nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...