Gå til innhold

Desember: Endelig alene......

Anbefalte innlegg

Da var dåpen og alle gjestene endelig dratt. Phu, jeg kan senke skuldrene og bare kose meg med bare oss.

Det var litt av en gjeng her, mamma og pappa, svigermor og mann og svigersøster med lillegutt på 2 år, og oldemor. Full fart fra forrige torsdag, jeg er sliten.

Hadde en del småuhell i helgen, kjøleskapet tok kvelden natt til lørdag og der sto jeg som skulle bake kaker med kjøkkenet fullt av matvarer utover det hele. Min kjære og pappa dro ut og kjøpte nytt og det tok jo en tid før vi kunne sette det på.

Oversvømmelse i kjellerboden, brannslangen er ikke koblet på slangen og slangen til sentralstøvsugeren falt på hendelen og åpnet for vannet. Jeg sånn passe stressa. Men fikk da bakt to kaker oppi alt dette.

Men jeg ser på lyspunktene, kjellerboden ble i allefall vasket rundt og jeg fikk endelig et nytt kjøleskap.... Ikke så ille at det ikke er godt for noe :o)

Ellers dåpsdagen gikk kjempefint, Even var i storform og koste seg hele dagen. Også så mye fint som han fikk, helledussan.Jeg er litt overveldet jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5438700-desember-endelig-alene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merka det var lite folk i Uskedal i helga je, hehe.

Jøss, alltid skal alt skje når en minst har tid til det!!! Men nytt kjøleskap er jo ikke å forrakte.

Godt å bli alene igjen når en har hatt besøk. Alltid kjekt når de kommer, men gud hvor deilig når de reiser igjen og;-)

Nå får du slappe av og nyte å være aleine igjen, det har du fortjent nå.

Og du, hvis dere skal til Uskedal i sommer, har vi den nederste campingvogna på campingplassen, bare å komme innom :-)

Hei.

Takk for invitasjonen, den skal jeg huske. Hvis vi er der kan det hende vi stikker innom....Hadde vært morro da.

Svigerfar har invitert alle ungene hjem i sommer ei laaaanghelg for å gjøre ferdig huset, han har 1000-vis av prosjekter på gang og blir ikke ferdig med ett av dem....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...