Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #1 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg er nummen i beina,uvell i kroppen,ganske opplåst og ganske hard nederst.... Andre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 22. juni 2006 #2 Del Skrevet 22. juni 2006 Hvis du mener hardt nederst i magen så er det bare normalt ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #3 Del Skrevet 22. juni 2006 Mente det ja! Men synes det var tidlig 5 uke........sånn opplåst hard! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 22. juni 2006 #4 Del Skrevet 22. juni 2006 Var litt sånn jeg og .. Jm sa at det var livmora;) Litt øm også til tider? det var min også.. Den kan hovne litt opp i starten,,så går den litt tilbake igjen også vokser den og da vil du kjenne den "hardheten" oppover på magen også etter hvert helt normalt;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 22. juni 2006 #5 Del Skrevet 22. juni 2006 Min mage har vært oppblåst og steinhard om kveldene, ganske sprøtt. Men tror det er normalt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå