Gjest Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 det gikk bedre enn forventet... lillemor har brukt å voknet kl 1 for mat, det gjore hun i natt også,men mor var sterk..hehe..fikk henne til å sove igjen...så voknet hun igjen kl 3...men fikk ikke mat da heller...ble litt kranglete da, så jeg la hun i min seng etter litt kos...å sovnet hun til kl 5....da var mor så trøtt at jeg gav flaske...:/ så sov hun til 8 igjen.... er egentlig fornøyd...vanligvis har hun ikke villet sove til lenger enn kl 6 når jeg har gitt henne melk i 1 tiden.... sikkert ikke fulgt boken etter punkt å prikke...men er spent på hvordan det går i kveld... hvor lang tid tar det til de sover hele natten?
miren Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Vi brukte 3 netter. Jeg tok selv nattavvenningen og syns det gikk over all forventning. Det var deilig å få sove hele natten igjen. Nå sover hun fra 20-07/08.
*ulvemor* Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 3 netter her også Fikk ikke mat i det hele tatt, ikke vann eller noe.. sover fra 2015-0730 vanligvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå