Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, mine papirer blei sendt til St.Olavs for to mnd.siden. Ringte de for fire veker siden og lurte kva som skjedde, joda, legen sett på søknaden, må ta nye hormonprøver. De skal sende rekv. og lignende. Ingen brev kom. Ringte tilbake for to veker siden, Å joda, søknaden min låg der, ingenting gjort, Ho skulle starte med en gang med de. Eg venta, over ei veke, ingen brev. Ringte tilbake mandag denne veka, og ingenting gjort enda med søknaden. Skulle på nytt gjere den klar. Uff, må jo berre få ut litt frustrasjon da. Gjeng det ann å vere så treig. Ønsker berre å få vite litt kor lenge dette vil gå da, gjeng no her og venter og venter. D er jo det verste med heile prosessen. Andre som også venter på svar fra St. Olavs.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hormonprøver eller den delen med hiv og rubella?

Når vi fikk svar fra Sankten fikk vi med et par tre rekvisisjoner som vi ikke trengte.

Dere er jo sikkert inne i systemet.

Har ventetiden der blir lengre nå?

Skrevet

Har gått treigt ja.. det kan jeg skrive under på.. Mista ventelisteplassen min i fjor og skulle få kortere ventetid denne gangen.. men neida.. Måtte nok vente i 6 mnd likevel..

De er treige med å sende ut info.. treige med det meste.. Men når de kommer i gang, så er de heldigvis effektive.. Lønner seg å mase.. hehe

Skrevet

Nei, ho eg snakka med sa at eg må ta nye prøver ifht. eggløsninga mi trur eg. Skal ta ei på syklusdag 2-3, så skulle eg ta noko medisin og ei prøve til på dag 10 trur eg ho sa da. Eg veit jo egentlig ingenting. Men får vel ha is i magen og mase masse....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...