Gå til innhold

Blir man glemsk av å være hjemme?

Anbefalte innlegg

Er så glemsk om dagen jeg,blir helt redd meg selv....Blir bare mere og mere glemsk..Har nå vært hjemme med snuppa mi som er 10 måneder,og jeg slutta og amme når hun var 3 måneder,så jeg kan vel ikke skylde på ammetåka heller...

Forrige uke hadde jeg en periode der jeg ikke glemte så mye,men denne uka har jeg glemt albsolut alt...Husker ikke ting jeg har gjort for 30 sekunder siden,og sier til gubben har jeg gjort det el??? åsså har jeg akkurat gjort det *flau*

Og i dag skulle jeg ut å gå tur,tenkte jeg skulle få snuppa til å sove for hun var så sur...Og når jeg var borti veien her så huska jeg at snuppa skulle ha at om 30 minutter ca...ikke for at det er noen stor krise men...

Og natt til i går hadde jeg/vi glemt å låse døra..Det er jo like mye gubben sin skyld da he he

Er det flere av dere som er glemske???? Blir litt bekymret noen ganger jeg for at det feiler meg noe.... Sliter med angst i perioder så det kan vel være det som gjør det og...Fysioterapeuten mener det da men....

Fortsetter under...

jepp;) er ikke bare bare..kan ikke skylde alt på ammingen heller..gjør også mye rart..skulle vaske dynetrekk forrige dagen..satte på vaskemaskinen og hva lå igjen på sengen? DYNETREKKET..hvor var dynen? i maskinen..hehe..huff..

prøver også å huske tilbake for 10 min..siden..det er alt glemmt..huff hehe

Glemmer masse.og er bekymmret for dette er /kan være skummelt...

Jepp skriver under på det, og jeg kan ikke skylde på ammetåka :)

Dagene går i ett her hjemme med mating, kosing, prating og soving. Husker ikke når jeg ga han mat sist, hvor lenge han har sovet osv.....må tenke lenge. Jeg skylder på avbrutt søvn jeg, blir helt tåke i hodet : )

Puh takk for svar =)

Godt å høre at det er flere av oss..at det ikke bare er meg...

Jeg husker ikke når jeg er oppe på natta heller jeg,det hender seg at snuppa gråter noen ganger på natta for at smokken er borte ol...

Og i sted da lette jeg etter smøret som jeg skulle bruke,og det hadde jeg gått og satt fra meg ved vasken...skjønner egentlig ikke hvorfor. he he..men jeg iallefall ikke alene.. Tror jeg har blitt senil jeg..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...