Gå til innhold

Gleder meg til fødsel!!! Noen andre?

Anbefalte innlegg

Høres kanskje litt rart ut, men jeg gleder meg til fødselen. Ikke bare fordi det lille nurket skal komme ut, men fordi det kommer til å bli en kjempe opplevelse. Ja, jeg vet det kommer til å gjøre vondt og at jeg antagelig ikke kan forestille meg hvor vondt, men bare tenk på den følelsen man har etterpå. Å ha satt et liv til verden!

Tror det blir kjempe spennende, både i tiden før vi skal på sykehuset og mens vi er på sykehuset..

Noen andre som deler mine tanker og følelser??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5437917-gleder-meg-til-f%C3%B8dsel-noen-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig! Kan nesten ikke vente. Får et lite smil om munnen hver gang jeg kjenner en kynner som jeg lurer på om kanskje-kanskje kan være en rie. :) Jeg tror at denne innstillingen er den beste forutsetning for en fin fødselsopplevelse. Hadde en fin første-fødsel for snart 2 år siden.

Jeg gleder meg også noe veldig!!!! Sist drev jeg på så lenge, så det er mye jeg ikke husker, fikk liksom ikke med meg alt. Så det jeg gleder meg mest til er å faktisk få oppleve en fødsel, for det syns jeg ikke at jeg gjorde sist. Pluss at jeg vet litt mer, og har dermed flere krav! Hehe... Feks SKAL jeg ha drypp om det går sakte (tok 26 timer før jeg fikk drypp sist, hadde bare 6 cm da de endelig gav meg det).

Nei, gled dere jenter!!! Og en ting, jeg syns det er mye overdrivelser om hvor vond en fødsel er, mange som sier du tror du skal dø og slik, men det er ikke alle som får så vondt, snarere tvert om, de fleste unngår den "dødstimen", for å kalle det det.

Lykke til! :)

Annonse

Jeg gleder meg også! Når det gjelder smerter, kan ikke jeg som førstegangsfødende forestille meg hvor vondt det er, så jeg føler at jeg ikke kan grue meg til det, kanskje mer forberede meg. Kjenner etter ethvert tegn på at fødselen skal begynne. Nå begynner jenta i magen å bli så stor, og det er så varmt at jeg sliter med å få i meg noe som helst næring om dagen, at jeg tror hun vil få det bedre utafor magen min.

• 2 uker senere...

jeg gleda meg også til fødselen!selv om det var smertefullt,er det det fineste jeg noen gang har opplevd:-)jeg hadde en hard fødsel for en måned siden,men gleder meg allerede til neste gang:-)det er jo ikke noe å grue seg til,tenk på det fine man får!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...