Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt lei av disse ammeBH`ene nå, ikkeno hold i de joh!! Selvfølgelig kjekke hjemme, men kjenner at jeg er klar for et løft...liksom :)

Men hørt at det ikke er bra når man ammer... Noen som vet om det stemmer??? Evt hvorfor???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel fordi man kan klemme over melkeganger med spilene. Og da risikerer du å tette melkegangene. Men jeg har brukt litt spileBH'er jeg, mens jeg enda hadde melk... :o( Nå har jeg ikke det, og det var rett og slett superdeilig å bruke vanlig bh igjen!

Skrevet

Jeg har begynt å bruke de vanlige bh`ene litt igjen- for nå bare pumper jeg. Har faktisk merket at om spila ligger bare litt på brystet så får jeg ikke ut melka der.....så er vel faktisk bedre med bh uten spiler så lenge man har melk der. Men har da faktisk sett amme-bh med spiler til salgs. Det var på Cubus.

Skrevet

Har brukt amme-bh med spiler hele tiden. Med f-cup er det veldig ubehagelig med BH uten spiler. Det har gått helt fin for min del. Du kan jo bare prøve og så bytter du hvis du kjenner det blir ubehagelig.

Skrevet

jeg også har brukt bare spile bh.. men om natten bruker jeg uten for de er ubehagelig å ligge med spile bh...

ikke hatt no problem med lite melk...

Skrevet

Good to hear:) Kanskje jeg kan få "jentene" opp dit de var før da...hehe...

Skrevet

Jeg gikk også over til de gode gamle spile-bh´ene mine for kort tid siden...følte det var på tide å løfte litt ja!

Har gått helt greit, ammer fortsatt...har sånne bh´er som det er lettvint å lure puppen ut av ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...