Gå til innhold

Oktober: snodig drøm! haha


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg må le her jeg sitter å tenker over snodige drømmen jeg hadde i natt.

Drømte at jeg fikk ekstra UL for å finne ut kjønnet. Vi fikk ikke med UL bilde, men det hadde kommet noe mer moderne. Vi fikk med en mini statue som viste hvordan babyen så ut. og vettu hva? Babyen hadde en meeeeega lang tissefant hehehe. Så da var jeg jo overbevist om at det var gutt:) De neste mnd suste plutselig avgårde og så skulle jeg føde.

Ungen som omsider kom ut var meeegastor (ca som normale 1-åringer på str.) Og når jordmora kikket etter så var det visst en jente.

Hun sa at en skelden gang kunne den maskiner som laget statuene tro at navelstrengen var tissefanten. hehehehe

 

er det mulig. drømmer så mye merkelig for tiden altså!

Håper ikke jeg sanndrømte med det at jeg føder en stor unge :/

Men om det er sant at man pleier å drømme hvilket kjønn det blir, bør jeg kanskje ikke stole helt på UL om de klarer å se kjønnet da. hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt utrolig, hehe... Jeg drømmer også vanvittig mye rart, og ikke minst så mye forskjellig i løpet av en natt. Helt utslitt når morgenen kommer!! Slår jo ikke din da, men i natt drømte jeg om at vi måtte kjøpe zalo av alle ting, den var nesten tom. Og da jeg skulle vaske opp en kjele i sta, så stemte det, den var nesten tom!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...