Gå til innhold

Anbefalte innlegg

JEG VIL IKKE FØDE!!!, å angre fristen er for lengst ute...

HJELP!!

det går nåk over uka før terin det gjorde det ivertfall sist gang.

første gangen tenkte jeg aldri på dette, siden jeg ikke viste hva jeg gikk til, grudde jeg meg heller ikke..

håper jeg bare får en slik fødsel som sist. 1 time med vonde, så var gutten ute.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5437655-fikk-det-for-meg-n%C3%A5-at/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffada...litt sent å angre nå ja.....de 2 jeg allerede har kom begge raskt og jeg regner med denne også kommer fort......Jeg tror du føder enkelt denne gangen også.....Uff nå ble jeg bekymret for om jeg rekker frem til Volda.......Jaja....mange andre som har født under transport har jeg hørt(gulp)

Trøst deg i alle fall med tanken på at dine fødsler går greit unna!!

klem

hjeelp! helt enig! tror jeg flytter til området der sykehuset ligger ved termintider...en uke før...er så redd å føde på turen..vil være på sykehuset....sist var kjapp fødsel...har fått beskjed å komme på føden om "du tror noe er på gang"...50 minutter til sykehuset.....sist fra jeg jeg merka at noe var på gang, til gutten blei født: 2 timer og 3 kvarter..!!kjapt..men ikek så greit å føde så fort når ting ikke får utvide seg....!!

første gangen jeg fødte, fødte jeg i volda. bodde kun 5 min fra sykehuset.men da varte fødselen i 16 timer.hadde en utrolig lang åpningstid.

andre gangen og denne gangen bor jeg 1 time fra sykehuset i ålesund. sist rakk jeg det akkurat! så jeg måtte love jm at neste gang måtte jeg komme innom litt før ja.

Jeg har også hatt mange av de dagene der. Hadde en lang og tøff fødsel sist (25t) med lang vei til sykehuset (9mil). Den gangen gruet jeg meg ikke, følte meg godt forberedt. Visste jo ikke hva jeg gikk til, jeg heller.

Har såvidt begynt å roe meg ned og prøver å forberede meg til fødselen nå. Nå har jeg flyttet og bor bare 1,5 mil fra sykehus, så det hjelper jo.

Er overbevist om at jeg blir fødeklar innen fødselen setter i gang, men det er ikke noe ålreit å grue seg sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...