Gå til innhold

August: Hvem kommer på treff 28.juli?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kommer, men ikke før 18. Lovet jo halvveis for noen dager siden at jeg skulle sitte og ruge litt i sola noen timer før, men skal faktisk på gravid-pilates kl. 16-17, så er der neppe før det "begynner" likevel.

MEN vi sees! :) Det blir stas!

Vi som evt måtte sitte igjen og ruge i Oslo kan jo treffes før babyene popper (?) frem. Perm før baby kommer kan nok bli kjedelig alene...

Eh..hvor ligger Pascal a? Greit å slippe å traske de vannfylte bena opp og ned på feil side:) Jeg kan jo bøke og finne kart når jeg tenker meg om... Men kan jo og likesågreit bare spørre:)) Er litt kjent der da.

Hilsen "bygdemusa"

Veibeskrivelse til Molait:

Det er FØR selve handleområdet på Aker brygge. Rett ved den bua der man leier sykler, og det er turistinfo og en sånn skrotsjappe som selger turistting... Tror det lå en restaurant som het Mauds der før...hvis ikke den er der ennå, men et annet sted i samme bygg. Gamle Vestbanen! Skjønte du det?

Sees :)

Annonse

Ja jeg skjønte det:)

Kjekt for jeg hadde sikkert startet turen ved inngangen til sentret der og trasket hele brygga først..hehe.

Dersom jeg får kommet så blir det isåfall en smårett eller en is..is er veldig i vinden for tiden:)

Woho-ferdig på jobb for i dag:D

Annonse

Det er mulig jeg blir nødt til å stå over i morgen. Har klart å bli syk, så vi får se hva legen sier i morgen. Er jeg bedre kommer jeg selvfølgelig!

Bordet er fremdeles reservert i mitt navn (Monica) til ti personer klokken 18.00.

Hvis jeg ikke ser dere der, så får dere ha det hyggelig:)

hei

noen som har talt opp hvor mange som kommer? jeg tenkte å ta meg en tur, prøvde å søke opp på nettet men fant ikke denne Pascal akkurat helt fant det under et annet navn da.

Ja ja jeg gjør som folket spiser det som gagner fellesskapet, kommer sikkert til å være litt sulten da.

Så kjedelig at du skulle bli syk,Monica! Håper du blir fort frisk igjen.

Det ser ut til at vi kan bli 8-9 stk:

Smårulten

Molait

littlebaby

Bragefårsøsken

- Heidi -

groma80

Herkules

og Gullgutt 2. aug om hun er frisk igjen..

også meg..

Men det er absolutt plass for fler om noen vil! Denne gangen er vi også mange som ikke har møttes før, så det er like "skummelt" for alle:))

SEES!

Men Herk da...hehe..slenger ut noen linker til deg jeg:)

Pascal på Nobels Fredssenter

Brynjulf Bulls plass 1

Oslo

(går ut fra at det er her eller jenter? Er flere Pascal..)

http://www.pascal.no/

http://www.dn.no/guider/restaurantguiden/article611342.ece

Har null oversikt over hvor mange som kommer jeg.

Kommer meg til Vika da..hehe. Bygdetullingen har vært på kino før shø;)

Nei tenkte på den p-plassen ved Engen der. Var jo veldig nærme da, og slikt liker man. Det som er kjipern i Oslo er at om du kjører for langt/feil e.l. så er det et helv*** å komme tilbake på rett spor. Med alle enveiskjøringer og veiarbeid og og og. En stund siden jeg har kjørt der nå og da er vel ratt oslokartet totalforandret, iaf kjøremønsteret. (Er litt digg å bo utenfor gryta og må jeg si..hehe)

Nei jeg ender vel opp på Vika. Lett å kjøre til, lett å kjøre fra og ikke den dyreste. Får heller traske litt. (støttestrømper kommer fra himmelen!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...