Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde jordmor time her om dagen, og gledet meg til å få snakket om bekken som har blitt helt annerledes siste ukene.... trenger ikek mase med detaljene, men ut ifra hva jeg har lest er det BL. Det er ikke ille ennå, men plagsomt nok når jeg holder på mye.. da klarer jeg ikke snu meg i senga når kvelden kommer... Men Jordmor sa bare at jeg måtte ta det mer med ro hjemme ( noe som ikke er veldig lett med en 2-åring i huset) og hun hadde ikke noe tro på sykmelding... jeg syntes det var litt lettvindt å si da... tenkte kanskje det var greit med en liten sm, kanskje 20 % eller noe i alle fall, så jeg kan bremse litt ned... men hun var liksom helt avvisende, så jeg fikk ikke snakket mer om det liksom, hadde tenkt å spørre om når det hadde noe for seg å starte med fysio og sånn, men det ble liksom ikke noe av... følte at jeg bare klagde og var pyse liksom. MEn nå har jeg tatt skjeen i egne hender og fått time hos en manuellterapeut som jeggikk til for noen år siden med no rygg-greier. Skal dit på onsdag...

Lurer fælt på hva han kommer til å si.... aner liksom ikke, har jo egentlig ikke peiling selv, jeg har vel aldri hatt bl før....

hm. ... Ha en god dag

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5437545-hei-her-er-jeg-tror-jeg/
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Fortsetter under...

hmm litt av en lege/jordmor

Greit at du har toge skjeen i egen munn men iom at du isje har henvisning fra lege så må du jo bet egenandel på timene..og det er vel isje så bilig?

eg fikk BL i 2 mnd , fikk henvisning t ei kjemepflinke fysio,, og hadde isje noe egenandel å bet :)

syns du ska snakke med han igjen jeg...

MSN [email protected]

heldigvis er det jo lege som gir sykemelding og henvisning da. ring han og si hvordan ting er. Jeg er naa ute i 50% sykemelding, og det er etter eget oenske, for han ville gi meg 100%. Ellers saa har han skrevet ut henvining om at jeg har bekkenrelaterte plagen med gangvansker slit at jeg kan faa behandling uten aa betale for det selv. Ingen andre enn deg selv kjenner hvordan det er i kroppen din.

Hos meg gikk det kjempefort. Hadde litt vondt ned en fot foerr en maaneds tid siden, og naa greier jeg ikke gaa i det hele tatt nesten enkelte dager....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...