Gå til innhold

Kan dette ha noen med graviditet å gjøre?

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg i dårlig form. Det begynte for 3 dager siden da jeg våktnet en del ganger på natta, og følte meg rar i kroppen. I går hadde følte jeg meg rar i kroppen, var svimmel og småkvalm. I dag er jeg kvalm, litt vondt i bakhodet, svimmel og denne rare følelsen i kroppen. Kribler og stikker liksom. Vanskelig å forklare. Har ikke fått i meg noe mat enda i dag pga. kvalmen som kommer og går. Kan man få det slik hvis man er gravid?

Tanta skal egenlig komme en gang innen 5 dager.

Fortsetter under...

Hei

Har følt det på akkurat samme måte egentlig..har vært så slapp og skutt i mange dager. Trøtt og kvalm liksom.

Er som du sier at det er litt vanskelig å forklare ja, men vi får nok bare vente i spenning da å håpe på at det kanskje er en liten spire.

Venter besøk av tanta i løpet av neste helg, men håper selvsagt den drar på ferie istede. Er bare i første pp å jeg da, så jeg har ikke så store forventninger akkurat. Hvor lenge har dere prøvd da?

høres litt ut som meg i begynnelsen sist jeg gikk gravid...det var før jeg visste det selv*********************************************************************************************************************************************************************************************blåser babystøv og krysser fingre for deg!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...